بازدید میدانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مجموعه مسکن مهر شهرستان نظرآباد بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع موانع احتمالی صورت گرفت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بر تسریع در اتمام پروژه و ساخت یادمانی شایسته مقام شامخ شهدا تاکید کرد.

سردار اسلامی با اشاره به اهمیت ساخت یادمان شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: ساخت یادمان شهدا در مناطق مختلف استان، به ویژه در مجموعه‌های مسکونی، فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت هست.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان مجموعه‌های مسکونی، جوانان و خانواده‌های آنها هستند، ساخت یادمان شهدا در این مکان‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان داشته باشد.

در ادامه این بازدید، مسئولین پروژه گزارشی از مراحل مختلف ساخت یادمان ارائه کردند و مشکلات موجود را با مدیرکل در میان گذاشتند.

 ساخت یادمان شهدای گمنام یکی از برنامه‌های مهم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز هست که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان در حال انجام هست.

دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/5/28/2573128_691.jpg” alt=”بازدید میدانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد” width=”600″ height=”400″>

دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/5/28/2573126_348.jpg” alt=”بازدید میدانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد” width=”600″ height=”400″>

دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/5/28/2573127_268.jpg” alt=”بازدید میدانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از روند ساخت یادمان شهید گمنام در مسکن مهر نظرآباد” width=”600″ height=”400″>

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید