باورپذیری در داستان نویسی دفاع مقدس را اولویت قرار دهیم

باورپذیری در داستان نویسی دفاع مقدس را اولویت قرار دهیم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در کارگاه داستان‌نویسی دفاع مقدس، اظهار داشت: همه ملت‌ها در رویداد‌های مهم و بزرگ عزتمند می‌شوند فلذا ملت عزیز ایران هم در دوران دفاع مقدس عزت پیدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز کشور و نظام را مدیون دفاع مقدس هستیم، تصریح کرد: باید ظرفیت‌های ارزشمند و معنوی فرهنگ و معارف دفاع مقدس را به نسل‌های امروز و فردا منتقل کنیم.

وی، جنگ تحمیلی را موجب وارد شدن خسارات زیاد به کشور دانست و افزود: اگرچه شهدای گرانقدر را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم، اما دفاع مقدس دستاورد‌های ارزشمند فرهنگی از جمله هویت ملی و دینی، خوداتکایی و روحیه جهادی و عزتمندی و اقتدار به همراه داشت.

حبیبی رسالت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ثبت و انتقال این دستاورد‌ها دانست و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه جنگ بسیار نفرت برانگیز است، اما بهترین سوژه‌های هنری را از دل دفاع مقدس خارج کردیم و تئاتر، فیلم، شعر و داستان دفاع مقدس جزو پرمخاطب‌ترین آثار هنری هستند.

وی داستان‌نویسی دفاع مقدس را دارای ظرفیت‌های زیاد فرهنگی و ادبی و هنری دانست و تاکید کرد: باید در داستان نویسی دفاع مقدس در کنار جذابیت و تخیل، باورپذیری را اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید