باید از ظرفیت اصحاب رسانه در مسیر پیشرفت ایران اسلامی استفاده شود

باید از ظرفیت اصحاب رسانه در مسیر پیشرفت ایران اسلامی استفاده شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها مطالبه‌گری را به عنوان یک اصل دنبال کنند، اظهار داشت: مسوولین باید تلاش کنند در جلسات شوراهای استانی از ظرفیت خبرنگاران و افراد صاحب فکر حتی اگر تفکرشان نقطه مقابل ما باشد استفاده کنند تا قطار انقلاب از این گذرگاه نیز به سلامتی عبور کند و و کشور توسعه بیابد و کشور توسعه بیابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به ماهیت جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گفت: ریاست این شورا با امام جمعه و دبیر آن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید پیگیری ریز امور فرهنگی از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گیرد.

وی با تبریک ایام هفته خبرنگار افزود: بعضا با مرور برخی اخبار رسانه متوجه‌ می‌شوم نویسنده یا خبرنگار مطلب مورد نظر تخصص  و اشراف کامل را در آن موضوع نداشته و بهتر است حیطه خبرنگاری تخصصی و حرفه‌ای تر دنبال شود و اگرچه این امر برای رسانه هزینه‌بر باشد اما نباید خبرنگار در تمام حوزه‌ها فعالیت کند.

امام جمعه شیراز با تاکید بر ساماندهی جایگاه رسانه در شوراهای استان خاطرنشان کرد: بهتر است در تمام شوراهای استانی از ظرفیت خبرنگاران و افراد صاحب فکر ولو تفکرشان نقطه مقابل ما باشد استفاده شود.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: اینگونه نباشد که از ظرفیت افرادی که نگاه سیاسی‌شان هم جهت با نگاه ما نیست استفاده نشود و برای این امر باید رهبر معظم انقلاب الگوی ما باشند که با دقت نظر حرف مخالفان خود را می‌شنوند  و تحلیل می‌کنند و سپس کلام شیوای خود را بر زبان رانده و اعلام نظر و موضع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان گفت: حوزویان نیز باید خلا و کاستی که در حوزه از حیث رسانه‌ای وجود دارد را پر کنند و در این حیطه فعال شوند و در کنار آن به اهالی رسانه نیز در تولید محتوا یاری برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید