باید از کمین، شبیخون و تطمیع دشمن عبور کنیم

باید از کمین، شبیخون و تطمیع دشمن عبور کنیم


به گزارش مجاهدت از گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی انتظامی کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی، اظهار داشت: در ابتدا اعیاد پیش رو عید سعید قربان و عید غدیر خم را تبریک گفته و امیدوارم توفیق داشته باشیم و از فیوضات روز عرفه بهره کافی را ببریم.

سردار رادان در ادامه ضمن خوشامدگویی به خانواده‌های شهدا یادی از شهید دولت آبادی و تعدادی از خانواده‌های حافظان قران کریم، تصریح کرد: تلاقی‌ها مبارک و میمونی هست چراکه در روز عرفه و تجلیل از حافظان و در آستانه عید قربان و در امتداد آن عید غدیر هستیم و اینها همه سبب شده تا در جمع عزیزانی باشیم که از بهترین‌ها هستند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این تلاقی‌ها برای کسانی هست که یکی از آنها به گفته پدر شهید دولت آبادی، لذت رضایت و لبخند مردم را برای خود توشه راه می‌دانست و این در یکایک کارکنان انتظامی مشهود هست.

سردار رادان با بیان این که مسیر خدمت در مجموعه انتظامی سخت و طاقت فرسا هست ولی می‌توان در این راه برای آخرت توشه جمع آوری کرد و این لذت سختی راه را آسان می‌کند، گفت: خداوند را بابت منتی که بر من و حاج آقا ادیانی گذاشت تا برای آخرت خود توشه‌ای جمع آوری کنیم، شاکر هستم.

وی عنوان داشت: فراجا مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را طی کرده و در این جاده باید مجهز به وسایل ایمنی باشیم و اگر در این مسیر سخت تجهیزات نداشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد.

فرمانده کل انتظامی کشور، افزود: باید از کمین و شبیخون و تطمیع با اراده و پشتوانه قوی همانند رزمندگان دفاع مقدس در مقابل دشمن سر تا پا مسلح با عشق به ولایت فقیه و اصل حاکمیت قرآن عبور کنیم و در این میان قرآن و نهج البلاغه بهترین سلاح برای تقویت و تداوم ایمان و توکل بخداست.

وی توصیه کرد: باید بدانیم کسانی که در مقابل حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) ایستادند هم حافظ قرآن بودند، اما اصل مانع از انحراف علاوه بر تمسک به قرآن شناخت امام زمان (عج) می‌باشد که اگر نشناسیم از بیراهه سردر می‌آوریم.

ارشدترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: قرآن و نهج البلاغه پشتوانه هست و حصار آن عشق و ارادت به ولی فقیه می‌باشد. خواندن قرآن و فهم آن بسیار مهم هست و عشق به ولایت را زنده می‌کند و عشق به ولایت چراغ راه صواب هست و در این راه هست که مصونیت و آرامش روحی حاصل می‌شود و انسان همنشین فرشتگان خواهد شد و بالاترین درجات نصیب آدمی می‌شود.

وی تاکید کرد: قرآن و نهج البلاغه همراه با دژ مستحکم ولی‌فقیه انسان را از بدی‌ها دور می‌کند و سر منزل مقصود می‌رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان گفت: از همه کسانی که در این مسیر قدم گذاشتند تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم هر کس آمادگی دارد یک سال می‌تواند برای حفظ قرآن از سازمان منفک باشد و قطعا این برای ما سرمایه هست.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید