باید امانت‌دار شایسته‌ای برای میراث شهدا باشیم

باید امانت‌دار شایسته‌ای برای میراث فرهنگی، معنوی و عقیدتی شهدا باشیم


سرهنگ پاسدار «سعید صادقی» معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، با بیان اینکه همه ما در برابر شهدا مسئول هستیم، اظهار داشت: ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت کمترین کاری است که می‌توان در برابر جانفشانی شهدا انجام داد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز است، تصریح کرد: از ابتدای امسال حدود ۲۱۰ برنامه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق و یا با مشارکت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اجرایی شده است.

سرهنگ صادقی با اشاره به برپایی ۱۵ نمایشگاه ایثار و شهادت در سه ماهه فصل بهار در استان البرز، افزود: در سه ماهه فصل بهار علاوه بر برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع دفاع مقدس بیش از ۷۰ نمایش با موضوع دفاع مقدس توسط گروه‌های هنری در سطح استان البرز اجرایی شده‌اند.

وی همچنین از فضاسازی شهری به‌عنوان بخشی دیگر از فعالیت‌های معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز در حوزه ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: از ابتدای امسال در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از سه هزار متر مربع فضاسازی شهری در سطح استان البرز اجرایی شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز همچنین با اشاره به حمایت از یادواره‌های خانگی شهدا، خاطرنشان کرد: یادواره‌های خانگی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه ایثار و شهادت اجرایی می‌شوند و سپاه استان البرز نیز همواره پشتیبان برگزاری چنین رویداد‌هایی بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید