باید تا آخرین قطره خون خود جنگید

باید تا آخرین قطره خون خود جنگید


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در عملیات بدر، برخی از مسئولین و فرماندهان نگران و ناراحت اوضاع بودند که به موجب آن، امام خمینی (ره) پیامی را برای فرماندهان و رزمندگان اسلام ابلاغ کردند که با شنیدن آن، وضعیت روحی میان رزمندگان کاملاً تغییر کرد و ناامیدی و افسردگی جای خود را به امید و نشاط برای ادامه کار داد.

به مناسبت سالروز عملیات بدر، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سند پیام کتبی امام خمینی (ره) که توسط شهید خرازی در عمیات بدر به تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ به رزمندگان اسلام و فرماندهان دفاع مقدس  ابلاغ شد را منتشر کرد که در آن، امام خمینی (ره) از رزمندگان و فرماندهان خواست تا آخرین قطره خون خود مقاومت کنند.

متن این سند، به شرح زیر است:

«از فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به کلیه واحد‌ها و گردان‌ها:

با عرض سلام

بدینوسیله پیام حضرت امام خمینی (ره) فرماندهی کل قوا جهت اطلاع رزمندگان سلحشور این رهروان راه ولایت ارسال می‌گردد. امید است همگی در راه انجام وظیفه شرعی و الهی موفق باشیم.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)
حسین خرازی

متن پیام:

سلام مرا به آقا محسن و بچه‌ها برسانید و بگویید این جنگ، جنگ اسلام و کفر است. با تمام توان بایستید و به هیچ عنوان به خود سستی راه ندهید. ما تا آخرین قطره خون خودمان می‌ایستیم شما هم باید بایستید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

باید تا آخرین قطره خون خود جنگید

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید