با اسلیو معده به وزن ایده آل خود برسید


دکتر محمد جواد باقری در خصوص اسلیو معده می‌گوید: جراحی لاغری، از جمله اسلیو معده یکی از جراحی‌هایی است که امروزه در سراسر دنیا در حال انجام است و ایمن بودن این عمل به تمامی پزشکان اثبات شده است.

از آنجایی که این عمل ایمن است و بیماران نتایج بسیار خوبی را از آن شاهد بوده‌اند، محبوبیت زیادی نیز در بین افراد پیدا کرده است.

دکتر باقری در خصوص پروسه عمل اسلیو معده افزود: عمل تحت بیهوشی عمومی و به روش بسته انجام می‌گیرد. در واقع نیازی به برش‌های بزرگ و باز کردن شکم نیست.

این عمل به روش نوین لاپاراسکوپی انجام می‌گیرد، از آنجایی که دوربین کوچکی به داخل بدن فرستاده می‌شود ما می‌توانیم تمام پروسه جراحی را با مشاهده مانیتور با دقت بالا انجام دهیم.

در ادامه ایشان اضافه کرد: در این نوع جراحی لاغری حدود 80 درصد از معده بریده و خارج می‌شود و مابقی معده با منگنه بسته می‎شود و معده جدید به اندازه یک موز باقی می‌ماند.

طبیعتا بیمار با کوچک‌تر شدن معده تمایل کمتری به غذا خوردن دارد و همچنین به دلیل کمتر شدن ترشح هورمون گرلین، کمتر گرسنه می‌شود.

متخصص جراحی لاغری دکتر محمد جواد باقری این نکته را اضافه کرد: بیماران توجه داشته باشند که تنها با انجام عمل جراحی اسلیو معده معجزه‌ای برای شما نمی‌شود.

در حقیقت مراقبت‌های شما پس از عمل نیز همانطور که ما به شما توصیه می‌کنیم نقش بسیار مهمی در روال کاهش وزن و همچنین سلامت شما پس از عمل خواهد داشت.

در نهایت با رژیم غذایی که برای شما در نظر گرفته‌ایم، طی شش ماه اوج کاهش وزن را تجربه خواهید و این کاهش وزن تا مدتی پس از آن نیز ادامه دارد و در نهایت شاهد وزن مورد انتظار خود خواهید بود.

با وجود اینکه این جراحی بسیار ایمن است و برای افراد چاق انجام می‌گیرد؛ اما به این معنی نیست که هر فردی که به مطب مراجعه می‌کند بدون هیچ بررسی ما او را کاندید جراحی بدانیم.

در ابتدا اطلاعاتی را از بیمار می‌گیریم و با توجه به شرایطی که دارد بهترین نوع از جراحی لاغری را برای او در نظر خواهیم گرفت. سپس انجام آزمایشاتی به بیمار توصیه می‌شود تا از وضعیت سلامت عمومی او اطمینان داشته باشیم.

در صورتی که معیارهای لازم مورد نظر ما را داشته باشد، مشاوره‌های لازم برای انجام عمل داده خواهد شد.

منبع: https://doctor-bagheri.com


این محتوا تبلیغاتی است

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید