با خدمت به مردم تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود

با خدمت به مردم تمام نقشه‌های دشمن نقش بر  آب می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس امروز در نشست فرماندهان و پیشکسوتان دفاع‌مقدس استان فارس که با محوریت «جهاد تبیین»، با حضور  فرماندهان و پیشکسوتان دو لشکر شاخص استان فارس لشکر 19 فجر و لشکر 33 المهدی به همت اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس فارس به میزبانی لشکر 19 فجر برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین راههای عینیت‌بخشی به جهاد تبیین، خدمت به مردم به ویژه محرومان است و اگر این مهم محقق شود تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ابتدا بیان کرد: اگر ایران اسلامی امروز در اقتدار، امنیت و آرامش است این مهم جز با ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا میسر نشده و باید قدر این امنیت و آرامش را بدانیم.

سردار یدالله بوعلی افزود: در همین حوادث اخیر شهدای ما با تقدیم جان خود، در برابر تفرقه و نفاق و توطئه دشمنی که فقط به تضعیف و تجزیه و ناامن کردن ایران عزیز می‌اندیشد ایستادند. باید برای تبیین این حماسه و بیان موفقیتهای نظام بیشتر تلاش کنیم و نگذاریم دشمن الگوهای ساختگی و پوشالی و پوچ خود را به ذهن نوجوانان و جوانان ما غالب کند زیرا ما بهترین الگوها را در دفاع از سرزمین خود داریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید