مجاهدت

با نگاه به گذشته ی دوران دفاع مقدس می توان به فتح قله پیروزی رسید


با نگاه به گذشته ی دوران دفاع مقدس می توان به فتح قله پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار نوید شاهد، پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز چهارشنبه، چهارم مهرماه، با حضور جمعی از خانواده شهدا، رزمندگان و  ایثارگران، علیرضا فخاری استاندار تهران و سردار نادر ادیبی مدیر عامل موزه ملی و دفاع مقدس، در این موزه برگزار شد.

 

سردار نادر ادیبی، مدیر عامل موزه ملی و دفاع مقدس با گرامیداشت یاد شهدا و تکریم پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، گفت: فتح الفتوح امام(ره)، آن جوان هایی بودند که آکنده به مهر خدا و اسلام و کشور بوده و موفق شدند اجازه تصرف کشور را به دشمن ندهند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام توانستند از این حادثه بزرگ، جهشی عظیم برای آزادگان دنیا رقم بزنند، بیان کرد: جوانان جنگ، نهضت مقاومت و آزادی خواهی را در جهان به یادگار گذاشتند.

 

سردار ادیبی افزود: امروز با معرفی پیشکسوتان به مردم باید یادآوری کنیم آنها خالق آزادی بودند و برای ادامه راه آزادی خرمشهر ها و سنگرها، باید به آنها تأسی کرده و راه ایشان را ادامه دهیم.

 

وی اضافه کرد: با توجه به حوادث پیش رو، ملت و جوانان را باید با روحیه سلحشوری برگرفته از جنگ که موجب پیروزی در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می شود، آشنا کنیم.

 

مدیر عامل موزه ملی و دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: شرط این موضوع آن است که در این مسیر مستدام بوده و با قوت کشور را که در راه فتح قله است، به پیروزی های بزرگ، نائل کنیم.

 

سردار ادیبی در پایان تاکید کرد: هفته دفاع مقدس، هفته ای است که در آن باید با نگاه به گذشته خود، به شهدا اقتدا کرده و به پیروزی در تمامی عرصه ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ع



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل