برای رفع مشکلات مردم، مدیران در شهرستان‌ها اردو بزنند

برای رفع مشکلات مردم، مدیران در شهرستان ها اردو بزنند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله«سید هاشم حسینی» بوشهری امروز در همایش روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بوشهر اظهار داشت: دهیاران و شهرداران با مشکلات روزانه مردم به طور مستقیم در ارتباط هستند و مسئولان اجرایی باید مطالبات آن‌ها را مورد توجه قرار بدهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد موانع در توسعه و پیشرفت کشور می‌باشد، گفت: مسئولان با عشق ورزیدن به انقلاب باید به مردم خدمات رسانی کنند و دچار خود تحریمی نشوند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر مردم بر سر مدیران فریاد بزنند، این فریاد‌ها را باید محبت تلقی کرد و برای گره‌گشایی مشکلات سعی و تلاش کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بنده به عنوان خادم مردم استان، با افتخار مسائل حساس را پیگیری می‌کنم و مطالبات را به مسئولان کشوری منعکس خواهم کرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود، گفت: متاسفانه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به خوبی تحقق نمی‌یابد که این مسئله جای گلایه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات در درون استان و شهرستان‌ها قابل حل می‌باشد، افزود: حل موانع در روستا‌ها و شهر‌ها نیازمند ارزیابی مستمر و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اهتمام ورزیدن مدیران است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم اگر لازم شود، مدیران باید در شهرستان‌ها اردو بزنند تا علاوه بر رضایت مردم، خشنودی الهی به دست آید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید