برتری بلژیک مقابل رومانی با درخشش کوین

برتری بلژیک مقابل رومانی با درخشش کوین



تیم ملی بلژیک موفق شد در چارچوب دور دوم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا(یورو۲۰۲۴) با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی رومانی را مغلوب کند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و رومانی در چارچوب دور دوم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا(یورو۲۰۲۴) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کلن (راین انرژی) با قضاوت سیمون مارسینیاک برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر بلژیک به پایان رسید.

بلژیک خیلی زود موفق شد در دقیقه ۲ گل اول را به ثمر برساند. روملو لوکاکو در محوطه جریمه پاس دوکو را دریافت کرد و توپ را پشت محوطه جریمه برای شوت‌زنی تیلمانس مهیا کرد، این بازیکن نیز که در بازی گذشته در ترکیب حضور نداشت موفق شد خیلی زود با یک ضربه دقیق به کنج دروازه رومانی کیفیت بازی‌اش را به دومنیکو تدسکو ثابت کند.

معادلات صعود پیچیده شد؛ برتری بلژیک مقابل رومانی با درخشش کوین

معادلات صعود پیچیده شد؛ برتری بلژیک مقابل رومانی با درخشش کوین

در ادامه بلژیک و مخصوصا روملو لوکاکو موقعیت‌های زیادی داشتند و حتی یک بار نیز لوکاکو موفق شد روی پاس کوین دی بروینه دروازه رومانی را باز کند اما این گل به دلیل آفساید توسط VAR مردود اعلام شد.

این پایان کار نبود و بلژیک موفق شد در دقیقه ۸۰ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد. ضربه شروع مجدد کوئن کاستیلز دروازه بان بلژیک با اشتباه مدافعین رومانی در موقعیت تک به تک به کوین دی بروینه رسید و این بازیکن موفق شد گل دوم را وارد دروازه فلورین نیتا کند.

معادلات صعود پیچیده شد؛ برتری بلژیک مقابل رومانی با درخشش کوین

تیم‌های ملی بلژیک، رومانی، اسلواکی و اوکراین در گروه E این رقابت‌ها حضور دارند که با برتری اوکراین مقابل اسلواکی در دور دوم شرایط صعود در این گروه کمی پیچیده شد. با این نتیجه هر چهار تیم ۳ امتیازی شدند با توجه به تفاضل گل رومانی در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های بلژیک، اسواکی و اوکراین در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده از این گروه به روز پایانی کشیده شود.

ترکیب ابتدایی تیم ملی بلژیک:

کئون کاستیلز، تیموتی کاستانیه، آرتور تیته، ووت فائس، یان ورتونگن، یوری تیلمانس، آمادو اونانا، دودی لوکباکیو، کوین دی بروینه، جرمی دوکو و روملو لوکاکو.

ترکیب ابتدایی تیم ملی رومانی:

فلورین نیتا، نیکوسر بانکو، آدری بورچا، رادو دراگوسین، آدری راتیو، ماریوس مارین، والنتین میهایلا، نیکولای استانچیو، رازوان مارین، دنیس من، دنیس دراگوس.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید