بررسی نقش کلیدی نیروهای مسلح در دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «جوونی مجاز»


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، برنامه رادیویی «جوونی مجاز» به‌مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس از امروز (یکشنبه، اول مهر) تا پنج‌شنبه (۵ مهر) هر روز از ساعت ۱۷ به‌صورت زنده روی موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شود. این برنامه با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به بررسی آخرین دستاورد‌های نظامی و نقش کلیدی نیرو‌های مختلف در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «جوونی مجاز»” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/1/2613052_371.jpg” alt=”بررسی نقش کلیدی نیروهای مسلح در دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «جوونی مجاز»” width=”420″ height=”747″ align=”middle”>

جزئیات برنامه

یکشنبه و دوشنبه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ تمرکز بر هوانیروز و بررسی آخرین دستاورد‌های نظامی این نیرو و گفت‌وگو با سربازان، خانواده شهدا و فرماندهان ارتش در خصوص اهمیت امنیت کشور و نقش هوانیروز.

سه‌شنبه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ بررسی دستاورد‌ها و نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس و گفت‌وگو با فرماندهان و کارشناسان این حوزه.

چهارشنبه: دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) پدافند هوایی؛ میزبان دانشجویان و نخبگان این حوزه و برگزاری گفت‌وگو‌های علمی و نظامی در زمینه پدافند هوایی.

پنج‌شنبه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ برگزاری برنامه در محل نیروی دریایی و بررسی نقش این نیرو در دفاع مقدس.

این برنامه در روز‌های ابتدایی، به ترتیب در محل نیروی زمینی، نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برنامه در روز‌های «یکشنبه و دوشنبه» در محل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با محوریت هوانیروز به بررسی آخرین دستاورد‌های نظامی و نقش کلیدی این نیرو در هشت سال دفاع مقدس خواهد پرداخت. در این روزها، گفت‌وگو‌هایی با سربازان، خانواده شهدا و فرماندهان ارتش انجام خواهد شد تا به اهمیت امنیت کشور و نقش هوانیروز پرداخته شود.

برنامه در روز «سه‌شنبه» در محل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و به بررسی دستاورد‌ها و نقش این نیرو در دفاع مقدس و گفت‌وگو با فرماندهان ارتش می‌پردازد.

همچنین برنامه در روز «چهارشنبه» در دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) پدافند هوایی برگزار می‌شود و گفت‌وگو‌هایی با دانشجویان و نخبگان این حوزه انجام خواهد شد.

این برنامه در روز «پنج‌شنبه» در محل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

برنامه «جوونی مجاز» با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و به مدیریت مسعود رنجبر، تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و مشارکت اعضای گروه ورزش و تفریحات، به شنوندگان عزیز شبکه رادیویی جوان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید