برقراری امنیت از مرز تا مرکز شهرها


برقراری امنیت از مرز تا دل شهرهاگروه اجتماعی دفاع‌پرس – سعید نوروزی‌پور؛ دستان پلید دشمنان قسم خورده این انقلاب همیشه آغشته به خون پاک هزاران شهیدی است که با جانفشانی در راه آرمان‌های مقدس نظام همیشه و درهمه جا، در راه اعتلای نام بزرگ ایران اسلامی از خون خود گذشته و درس آزادی و آزادگی را به همگان آموختند.
 
فرماندهی انتظامی کشور از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۵ شهید در راه برقراری امنیت و اقتدار کشور از مرزها تا دل شهرها تقدیم نظام کرده و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.
 
دشمن همیشه بر نقاط قوت کشور‌ها ضربه زده تا شاید بتواند شرایط را به نفع خود پیش برده و به اهداف شوم خود برسد و حمله به ماموران فراجا و به شهادت رساندن این جوانان پاک، نشان محکمی بر اقتدار پلیس در چشم دشمنان است.
 
در طول تاریخ به شهادت رساندن انسان‌های راستین نه تنها تاثیری بر اهداف بلند و پاک بشریت نداشته بلکه اینگونه اعمال و به شهادت رساندن جوانان راه آن‌ها را برای همیشه استوار و زنده نگه خواهد داشت.
 
شهادت عزیزان مان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) سالار و سرور شهیدان دو عالم، نقطه عطفی با خون‌های ریخته شده در کربلا است، چرا که همه شهدا از صدر اسلام تاکنون هدفی جز برپایی عدالت و احقاق حق مظلومان نداشته اند و پیام مکتب آن نیز چیزی جز آزادی و عدالت نیست.
 
دشمنان امروز باید بدانند جوانان غیرت‌مند این مرز و بوم چهره پلید آنان و افکار شوم این مزدوران تاریخ را خوب شناخته و فهمیده‌اند و این گونه اقدامات پلید نیز، بیش از پیش بر نمایان کردن چهره واقعی آنان برای جامعه جهانی کمک خواهد کرد.
 
سازمان‌های حقوق بشری ببینند و بدانند که تعرض به امنیت و ریختن خون پاک جوانان عزیز این مرز و بوم چگونه در ملا عام، از سوی دشمنان وقیح در حال روی دادن است و این خون‌های پاک ریخته شده، متعلق به جوانانی است که هدف و آرمانی جز برقراری امنیت نداشته اند.
 
انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید