برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با محور نسل امروز مخاطب شناسی شوند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به ریاست «علی‌‌اکبر‌ حسینی‌ محراب» استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌های خوبی از سوی ستادکل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته هست به خصوص این که تاکید شده نوین و غیر تکراری باشند.

وی به مخاطب شناسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: تمرکز اصلی رویدادها و مراسم هفته دفاع مقدس بر انتقال ارزش‌ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس به نسل های جدید خواهد بود.

دفاع مقدس باید با محور نسل امروز مخاطب شناسی شوند” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/20/2598395_515.jpg” alt=”برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با محور نسل امروز مخاطب شناسی شوند” width=”860″ height=”483″ align=”middle”>

حسینی محراب ادامه داد: یکی از اقداماتی که در ایام هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد مربوط به راویان دفاع مقدس هست که به اقصی نقاط استان و به حصوص مدارس دخترانه اعزام شده و روایتگر جانفشانی‌های آن دوره پرافتخار خواهند بود.

استاندار خوزستان بیان داشت: از جمله برنامه‌هایی که تلاش می‌شود زمینه برگزاری آن فراهم شود کنگره گرامیداشت «شهدای در غربت» هست که مربوط به آزدگان عزیزی هست که توسط دشمن بعثی در دوران اسارت به شهادت رسیدند و همچنان خانواده هایی هستند که در انتظار خبری از یافتن پیکر مطهر عزیزان خود که در پادگان های رژیم بعثی به شهادت رسیدند به سر می‌برند و جا دارد یاد و خاطره این اسوه های مقاومت و میهن دوستی را پاس بداریم.

حسینی محراب افزود: همچنین برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت شهدای ادارات، طلبه‌ها، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان شهید برگزار کنید. اردوهایی نیز برای نوجوانان و جوانان جهت بازدید از مناطق جنگی و روایت حماسه‌های دفاع مقدس تدارک دیده شود.

وی یادآور شد: مراسم پنجم مهر نیز مربوط به سالروز حماسه شکست حصر آبادان و گرامیداشت دیگر رویدادهای مرتبط از جمله در دشت آزادگان و دیگر شهرها مانند حمیدیه و بستان باید به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ابراز امیدواری کرد: انشاالله با مجموعه این اقدامات بتوانیم ارزش‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان را به صورت ملموس به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید