برنامه های هفته دفاع مقدس باید مورد پسند نسل امروز باشند

برنامه های هفته دفاع مقدس باید مورد پسند نسل جوان و نوجوان ما باشند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سومین جلسه کمیته رسانه ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس استان در صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد.

«مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در این نشست با اشاره به این که برنامه های فاخری برای هفته دفاع مقدس در استان تدارک دیده شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و مراکز علمی بعد از وقفه ای 2 ساله مقارن شده است تلاش کردیم که برنامه هایی تولید و ارائه کنیم که مورد پسند نسل جوان و نوجوان ما باشند.

وی افزود: همچنان دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث اقتصاد، معیشت مردم و فرهنگ است و ما باید تلاش کنیم که یک پیوند معنادار بین این حوزه ها و حوزه دفاع مقدس برقرار کنیم.

رحیمی گفت: جنگ امروز در سنگر اقتصادی است و در هفته دفاع مقدس باید پیوند مقاومت در زمان جنگ و مقاومت و استقلال در زمان کنونی را تشریح کنیم چون رسالت ما در رسانه ملی جهاد تبیین و روشنگری در همین حوزه هاست.

رئیس کمیته رسانه ای ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تدابیر فرهنگی سردار مرادحاجتی اقدام به تولید برنامه های فاخری در استودیوی تخصصی «عصر ماندگار» نمودند که در طول هفته دفاع مقدس تقدیم هموطنان عزیز خواهد شد.

وی متذکر شد: 5 مستند از مجموع 30 مستند مصوب صداوسیمای کشور در حوزه دفاع مقدس نیز در استان تولید شده که در ایام هفته دفاع مقدس پخش می شوند ضمن این که همکاران ما در واحدهای مختلف در حال برنامه ریزی هستند تا بهترین محتوا را در این حوزه ارزشمند تقدیم بینندگان و شنوندگان عزیز نمایند.

در ابتدای این جلسه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از تقویم برنامه های هفته دفاع مقدس استان را ارائه داد و خواهان پردازش و نگاهی نو با پیوست هنر به حوزه دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید