برپایی غرفه ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب خوزستان

برپایی غرفه ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب خوزستان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هفتگی ادبیات دفاع مقدس از برپایی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز خبر داد و اظهار داشت: در یکی از غرفه های این نمایشگاه آخرین آثار منتشر شده حوزه ادبی دفاع مقدس خوزستان در معرض نمایش برای علاقه مندان قرار می گیرد.

وی افزود: این نمایشگاه محل عرضه جدیدترین محصولات حوزه نشر، محصولات متنوع قرآنی و مذهبی، برنامه‌های آموزنده برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، جلسات تخصصی نقد و بررسی، رونمایی از آثار جدید و ویژه‌برنامه‌های جشن و سرور و دهه کرامت است.

عرفانی گفت: نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهرداری اهواز، شرکت فولاد خوزستان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیمای مرکز خوزستان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و موسسه فرهنگی و هنری آب و آیینه از 19 تا 25 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برپا می‌شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 18 تا 24 هر شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: از برنامه جانبی غرفه دفاع مقدس می توان به رونمایی از کتاب «معجزه نزدیک است» اشاره کرد. این کتاب روایتی از جنگ و زندگی جانباز روشندل خوزستانی «محمدحسن نیسی» است که اخیرا به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید