برگزاری آئین اختتامیه نمایشگاه «فردخت» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت

برگزاری آئین اختتامیه نمایشگاه «فردخت» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت


دفاع مقدس و مقاومت” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/10/2631800_282.jpg” alt=”برگزاری آئین اختتامیه نمایشگاه «فردخت» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت و نمایشگاه عفاف و حجاب ایرانی اسلامی «فردخت» در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر با بیان اینکه این نمایشگاه ملی در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط شکن برپا شده هست، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب، نوشت افزار و مدو لباس ایرانی اسلامی و عرضه محصولات با قیمت مناسب کار شایسته تحسین هست.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فردخت با راهبری بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برپاشده، افزود: روز جمعه اختتامیه این جشنواره با معرفی بهترین‌های حوزه مد و لباس و پژوهش برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری و دانش بنیان «فردخت» با هدف ترویج پوشاک ایرانی اسلامی برای اولین بار در سطح استان مازندران درحال برگزاری هست، یادآور شد: فراخوان این جشنواره در سه بخش اثر، طراحی و پژوهش در شهریور امسال منتشر شده بود و آثار رسیده اکنون در نمایشگاه بین المللی قائمشهر در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مرتبط کردن طراحان با خیاطان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی یکی از مهمترین هدف برگزاری این جشنواره هست.

سردار مسلمی به اقبال عمومی مردم از نمایشگاه «فردخت» اشاره کرد و گفت: به اذعان غرفه داران و تولید کنندگان در حوزه عفاف و حجاب بازدیدکنندگان از غرفه‌های عفاف و حجاب بیشتر از غرفه‌های صنایع دستی بوده هست.

وی بیان کرد: این اقبال مردم بیانگر این که باید در بحث پرداختن به مد و لباس ایرانی اسلامی و رفع نیاز سلایق مختلف مطابق با موازین اسلامی بیش از پیش کار شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید