برگزاری آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق

برگزاری آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق (۲۰۲۲) عصر روز گذشته (شنبه) با حضور امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندر کنارک برگزار شد.

امیر دریادار دوم «فرامرز نصری» معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: ایران اسلامی چهارمین دوره است که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده می‌گیرد و علاوه بر کشورمان، هفت تیم روسیه، هندوستان، چین، ونزوئلا، سوریه و دو کشور عمان و الجزایر به‌عنوان ناظر در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ می‌تواند آمادگی رزمی تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را افزایش دهد، گفت: این مسابقات به‌صورت عادلانه، حرفه‌ای و برابر با استاندارد‌ها و پروتکل‌های تعیین‌شده، برگزار می‌شود.

امیر نصری تاکید کرد: مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ می‌تواند دوستی، صلح و وفاق بین کشور‌ها را بیشتر کند و شرکت‌کنندگان در این مسابقه ضمن به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی، آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

معاون تربیت و آموزش نداجا یادآور شد: آیتم ترازو، حمل وزنه زیر آب و فلنچ جزو آیتم‌های جذاب این دوره از مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ در کنارک است.

انتهای پیام/ 200

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید