برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی، مستلزم نگاه فرهنگی است

اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی، مستلزم نگاه فرهنگی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز (دوشنبه) در دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دیده شدن کردستان باعث ایجاد فرصت‌های بهتر در استان شده و مدیران و مسئولین نیز باید در راستای ارتقاء جایگاه دستگاه و استان تلاش کنند بنابراین کردستان را باید بیش از پیش در کشور معرفی کنیم.

وی اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی را یک فعالیت فرهنگی خواند و افزود: برگزاری این اجلاسیه مستلزم نگاه فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان بیان کرد: برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی در کردستان یک فرصت برای معرفی و ارتقای جایگاه استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه مهمانانی از اقلیم کردستان عراق و خارج از کشور در این اجلاسیه شرکت خواهند داشت این یک وسیله و فرصت برای استان است که شایستگی خود را ارتقاء داده و خوب دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تقدیر از هماهنگی و برنامه‌ریزی به وجود آمده در این زمینه یادآور شد: از همه سازمان‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی در استان درخواست می‌کنیم که اهمیت اجلاسیه را مدنظر قرار داده و اهتمام ویژه‌ای در برگزاری اجلاسیه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید