برگزاری اردوی جهادی گروه جهادی شهیده شیروانی و شهید صفوی در کازرون

برگزاری اردوی جهادی گروه جهادی شهیده شیروانی و شهید صفوی در کازرون


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، خواهر پاسدار «طیبه کشاورز»، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران شهرستان کازرون اظهار داشت: جهادگران بسیجی، با توجه به بوم محلی هر منطقه، در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، علمی، فرهنگی و آموزشی  به فعالیت می‌پردازند.

وی بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به محرومان و مستضعفان، جهادگران بسیجی در مسیر کاهش محرومیت و تقویت هرچه بیشتر مناطق محروم گام های موثری برداشته اند.

خواهر پاسدار طیبه کشاورز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در اردوهای جهادی موجب آشنایی بیشتر با مردم و مشکلات و معضلات جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی بهترین زمینه و بستر برای اجرای برنامه های فرهنگی در مقابله با جنگ شناختی دشمن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هست.

کشاورز تصریح کرد: گروه جهادی شهیده مرضیه شیروانی و گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، در مدت حضور خود نسبت به رنگ آمیزی سطح حیاط مدرسه فاطمه الزهرا (س) و کشیدن تصاویر شهدا ی روستا در معابر عمومی و برگزاری برنامه های فرهنگی همچون برنامه مشاوره برای خانواده ها با حضور مشاوران مجرب شهرستان و اجرای برنامه های متنوع سرگرمی برای کودکان، نوجوان وجوانان پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید