برگزاری بزرگداشت شهید سلیمانی در لانه جاسوسی آمریکا

برگزاری بزرگداشت شهید سلیمانی با سخنرانی سرلشکر ایزدی


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست خبری قرارگاه مرکزی مدافعین حرمین شریفین پیرامون برنامه‌های ویژه سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور «علی فیض‌اللهی» دبیر قرارگاه در ساختمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

فیض‌اللهی با اشاره به برگزاری همایشی در تهران اظهار داشت: این مراسم دوشنبه ۱۲ دی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در لانه جاسوسی سابق آمریکا و با سخنرانی سرلشکر ایزدی برگزار می‌شود.

فیض اللهی تصریح کرد: قرارگاه مرکزی مدافعین حرمین شریفین از هفته‌های قبل برنامه دیدار و سرکشی از خانواده شهدای محور مقاومت در لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون و شهدای امنیت را شروع کرده است. در طول سال بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های شهدایی که از نظر مالی دچار مشکل هستند نیز توزیع شده است.

وی گفت: حضور در مناطق محروم استان‌های قم، سیستان و بلوچستان و اطراف تهران و کمک‌رسانی در بخش درمان با کمک بنیادهای برکت، احسان و علوی از ماموریت‌های انجام شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی مدافعین حرمین شریفین گفت: از سال ۱۳۹۳ که قرارگاه کار خود را آغاز کرد، در زمان‌های سیل و زلزله تا به امروز بالای ۱۵ هزار بسته معیشتی در استان‌های محتلف توزیع شده است. کنگره‌ها و یادواره‌های شهدای مدافع حرم را پیگیری شده و بعضا کار‌های بیماران صعب‌العلاج در شهر‌های کوچک به منظور ارجاع به شهر‌های بزرگ صورت گرفته است.

فیض اللهی بیان کرد: از ابتدای سال بخش مقاومت و ایثار ستاد اربعین کار قرارگاه مرکزی مدافعین حرمین شریفین کار خود را آغاز کرد و چون در کربلا و نجف دارای ظرفیت خوبی بوده تلاش کردیم ضمن برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین از مواکب عراقی و فرماندهان حشد الشعبی نیز تجلیل کنیم.

وی در پایان گفت: امسال در بخش تجلیل از رشادت‌های حاج قاسم در کشور عراق با ظرافت کار‌هایی را دنبال کردیم و رسانه‌های عراقی هم حضور داشتند که انعکاس خوبی داشت.

انتهای پیام/ ۱۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید