برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان همدان


دفاع مقدس در استان همدان” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2609523_405.jpg” alt=”برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان همدان” width=”306″ height=”184″ align=”left”>سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بیان رشادت‌های رزمندگان عنوان کرد و افزود: فرهنگ جهاد و شهادت باید در زندگی جوانان و نوجوانان ما  ساری و جاری شود تا بتوانیم به اهداف متعالی خود برسیم.

 فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان تصریح کرد: تبیین اهداف هشت سال دفاع مقدس یکی از ضروریات هست که باید در سبک زندگی ما مورد توجه قرار گیرد تا جامعه بتواند در برابر هجوم فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کند.

وی ضمن اشاره به شخصیت خانم دباغ او فردی مبارز و انقلابی دانست و گفت: جایگاه زن در اسلام بسیار متعالی هست ولی معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدشه‌دار کردن این جایگاه و ترویج بی بندباری در جامعه، مقام بلند زن را تقلیل دادند تا بتوانند در راستای منفعت‌های شخصی خود از آن بهره ببرند

سردار مجیدی جوانان و نوجوانان را سرمایه‌های ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: نقشه‌های شوم استکبار با هدف تغییر سبک زندگی برنامه‌ریزی شده و سعی دارد نسل جوان ما را منفعل سازد و آنان را از مسیر انقلاب منحرف نماید.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تقدیر از پزشکان پیشکسوت دفاع مقدس، اعزام کاروان‌های راهیان پیشرفت، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوعات مختلف، اعزام کاروان‌های خدمت رسانی به روستاها مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید