برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست توجیهی مشورتی مدیران و دبیران ستاد استانی کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد امروز در سالن جلسات کنگره شهدا برگزار شد.

سرهنگ «ایمان خردمند» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان، اظهار داشت: ستاد کنگره شهدا در قالب کمیته‌های مختلف کار خود را آغاز کرده ‌و امیدواریم با همفکری، همکاری، تعامل و هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها این رویداد بزرگ و ملی در سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

وی افزود: اولین کنگره شهدای استان در سال ۱۳۹۵ برگزار شد که رویدادی بی‌نظیر بود و امیدواریم دومین کنگره با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی بهتر از قبل برگزار شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری کنگره‌های شهدا نیاز امروز جامعه ما است، گفت: انتظار می‌رود در بازه زمانی باقیمانده تا برگزاری کنگره، خدمات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی به نام و یاد شهدا برگزار شود.

خردمند عنوان کرد: کمیته‌های ذیل کنگره باید به طور ماهانه جلسات را تشکیل و برنامه‌ریزی لازم را جهت برگزاری باشکوه این رویداد ملی انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید