برگزاری رزمایش رهروان شهدا توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا

برگزاری رزمایش رهروان شهدا توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، رزمایش رهروان شهدا به همراه آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان وابسته قرارگاه منطقه‌ای کربلا با حضور سردار «احمد خادم سیدالشهدا» و حجت‌الاسلام والمسلمین «طباطبایی» در قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار شد.

سردار خادم سیدالشهدا در این مراسم اظهار داشت: وابستگان عزیز بعد از دوران بازنشستگی ارتباط بسیار صمیمی و دوستانه‌ای با مجموعه دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا افزود: امسال بحمدالله از قریب به هزار و ۲۰۰ نفر از وابستگان بازدید کردیم و با دو هزار نفر از بزرگواران تماس گرفتیم و مشکل بیش از ۵۰ نفر از بیماران صعب العلاج را برطرف کردیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) در باب سلامتی گفت: دو نعمت مجهول داریم که سلامتی و امنیت هستند. وابستگان در این سن به دنبال مراقبت از تندرستی جسم با ورزش و تغذیه هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا افزود: عدم ورزش و تندرستی شاید موجب ناامیدی بشود. همیشه باید به خداوند متعال ایمان و اطمینان داشته باشیم. امروزه الحمدلله این اطمینان باعث پیشرفت خانواده‌های ما می‌شود.

در پایان این آیین از ۳۵۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران وابسته قرارگاه منطقه‌ای کربلا جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و فداکاری و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد؛ همچنین گفت‌وگوی چهره به چهره با جانبازان و ایثارگران و بیان مشکلات و معضلات این عزیزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید