نماد سایت مجاهدت

برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان


 به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، «حسین باقری» مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان در جمع خبرنگاران: این رویداد از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان هدف از برگزاری این رویداد را حفظ و انسجام نیروهای تولید محتوا، استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر در این عرصه دانست و توضیح داد: این روزها اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست بنابراین توانمندسازی و استعدادیابی افراد در این عرصه جزو ملزومات هست.
 
وی بسیج را پیشگام در بسیاری از عرصه‌ها دانست و بیان کرد: همواره در عرصه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، هنری، دیجیتال شاهد حضور افراد توانمند و بااستعدادی از دل بسیجیان بوده‌ایم بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین رویدادهایی شناخت همین استعدادها و در ادامه آن پرورش و توانمند کردن سایر بسیجیان هست.
 
مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان با اشاره به رشته‌هایی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت داده می‌شود، اظهار کرد: رشته‌های این رویداد در قالب موشن‌گرافی، پوستر، کلیپ و عکس‌نوشت هستند و افراد توانمند با تولید محتوا در این رشته‌ها می‌توانند اثر خود را تولید و ارسال کنند.
 
باقری محور رویداد را آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها و نیز موضوع تحولات غزه معرفی کرد و گفت: قابل ذکر هست که برترین‌های رویدادهای در شهرستان‌ها به رویداد استانی در هفته بسیج راه پیدا خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل