برگزاری سومین دوره جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در مازندران

برگزاری سومین دوره جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در مازندران


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین دوره جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره ویژه تولیدات هنری سال ۱۴۰۱ با موضوعات دفاع مقدس، ایثار، شهادت، مقاومت ملل، مدافعان وطن، حرم و امنیت و شهدای امر به معروف برگزار خواهد شد.

این مسئول طراحی پوستر و بیلبورد، موسیقی باکلام، نقاشی، نمایش خیابانی، عکس، فیلم مستند و نماهنگ را بخش‌های جشنواره اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این بخش سه برگزیده خواهیم داشت، گفت: به نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم لوح افتخار و جایزه نقدی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی و نفر سوم لوح سپاس به همراه ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا می‌شود.

سردار ملکی زمان ارسال آثار را تا پانزده مرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار را به آدرس دبیرخانه واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، کدپستی ۴۸۱۷۹۵۴۵۳۸ ارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر به شماره‌های ۶-۳۳۱۱۲۱۹۵ و ۳۳۱۱۵۵۴۷ تماس بگیرند.

وی همچنین ادامه داد: هنرمندان استان و صاحبان هنر جهت ثبت نام و اثر، به کانال جشنواره در پیام رسان‌های ایتا به آدرس https://eitaa.com/fanoos_mazandaran و بله به آدرس https://ble.ir/fanos ۱۴۰۲ ارسال و یا به لینک ثبت نام https://survey.porsline.ir/s/WpPQsI ۵ H مراجعه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، زمان اختتامیه جشنواره را هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی در پایان گفت: این جشنواره به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با همکاری و مشارکت استانداری، سپاه کربلا، بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، حوزه هنری، فرمانداری محمودآباد، شهرداری سرخ رود و شورای اسلامی شهر سرخ رود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید