برگزاری مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «نوقلمان حوزه ایثار و شهادت» در قزوین

برگزاری مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «نوقلمان حوزه ایثار و شهادت» در قزوین


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی «نوقلمان حوزه ایثار و شهادت» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثار گران، «رحیم نریمانی» مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، «ابوالحسن کبیری» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «محسن آخوندی» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

این کارگاه آموزشی با هدف توجه به رویش‌های تازه در حوزه ادبیات ایثار و شهادت به میزبانی استان قزوین برپا شد. نویسندگان 6 استان همجوارِ قزوین از جمله تهران بزرگ، شهرستان‌های استان تهران، البرز، قم، گیلان و همدان در این کارگاه حضور داشتند.

این کارگاه آموزشی به مدت 4 روز از 28 تا 30 تیر برگزار خواهد شد و «جعفر خورشیدی»، «قاسم سلیمی»، «سعید علامیان» و «مصطفی محمدی» که از نویسندگان شناخته شده حوزه ادبیات ایثار و شهادت هستند به آموزش نوقلمان در 2 حوزه خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی خواهند پرداخت.

در مراسم فوق مسئولان از کتاب «عشق بی‌پایان» مجموعه خاطرات شهید «نجف محمدی» رونمایی کرده و همچنین با اهدای هدایایی از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید