برگزاری مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان در شهرستان شاهین‌شهر

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان در شهرستان شاهین‌شهر


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن مظاهری» دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان امروز (چهارشنبه) مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان و اجرای برنامه جوانه‌های صالحین با موضوعات جهاد تبیین، جهاد تربیتی، جهاد خدمت رسانی و جهاد امید آفرین در شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مظاهری به تابستان و اهمیت دادن به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه باید در دوره تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد تربیت و آموزش جهت دار با محتواهای عالی و جذاب است و باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره‌ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آنها آینده سازان انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: در مقابل توطئه اندلسی سازی دشمنان انقلاب اسلامی باید دژها و سدهای محکمی به وجود بیاید و برای این مهم ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: مقابله با این تهاجم فرهنگی نیاز به محتوا و پیام‌های اثرگذاری دارد که خوشبختانه محتوا و پیام های خوبی داریم در عین حال پیام رسانی باید تقویت شود.

حجت‌الاسلام مظاهری به مسئولیت پذیری جوانان اشاره کرد و افزود: اقدامات ما برای تابستان باید به گونه‌ای باشد که جوان ونوجوان احساس مسئولیت کرده تا بداند که در قبال جامعه خود نباید بی‌تفاوت باشد.

وی در پایان درباره اهمیت جهاد تبیین بیان داشت: جهاد تبیین در خصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک ضرورت بسیار مهم است که باید در برنامه های اوقات فراغت برای جوان و نوجوان در اولویت قرار بگیرد خصوصا مباحث روز جامعه که عفاف وحجاب یکی از این مسائل است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید