برگزاری مراسم تشییع و تدفین پدر امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» در مسجدسلیمان

برگزاری مراسم تشییع و تدفین پدر امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» در مسجدسلیمان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع و تدفین مرحوم «امیدوار قربانی» پدر امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش شامگاه روز گذشته (سه شنبه) در مسجدسلیمان، زادگاه وی با حضور مردم و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با حضور در این مراسم ضمن ابراز همدردی، در پیام هایی جداگانه تسلیت خود را به امیر قربانی اعلام نمودند و برای وی صبر و شکیبایی خواستار شدند.

امیر حیدری در این مراسم ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت، امیر قربانی را مصداق گلی از گل های بهشتی دانست و اظهار داشت: کسی که روی سفره اصیل پدر و مادری مومن و پاکدست بزرگ داشته باشد، منشا خیر و برکت برای همه خواهد شد.

وی افزود: امیر قربانی با خدمات ارزنده اش هم در حوزه نظامی و هم در دیگر امورات مردم همیشه در خط مقدم خدمت قرار دارد. همه ما شاهد بودیم که بالگردهای هوانیروز در بحران ها، سیل ها و زلزله ها، گاه زودتر از آمبولانس ها به داد مردم رسیدند که این امر مرهون نگاه انقلابی امیر قربانی و ارتش دلاور ما است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید