برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد

برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و هفتمین روز از شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش شامگاه دوشنبه هفتم خرداد در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم معنوی اظهارداشت: همت و تلاش دانشگاه علوم‌پزشکی استان در برگزاری این مراسم بویژه برای نسل جوان قابل تقدیر است.

وی گفت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان راه خدمت بار دیگر آبیاری شد، و هم اکنون راه انقلاب پر شتاب‌تر باخدمت جهادی ادامه می‌یابد.

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی اظهارداشت: سالگرد تدفین دو شهید گلگون کفن و جاویدالاثر در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، فرصتی برای تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدا شده‌است.

وی افزود: کرامت و بزرگواری شهدا موجب شده است، مضجع نورانی آنها به عنوان چراغ هدایت و ملجایی برای همگان بخصوص دانشجویان قرار گیرند.

اعرابی گفت: اجر زندگی مردان خدا با تفکر واقعی توحیدی رییس جمهور شهید و همراهانش، مقام والای شهادت بود. هرچند ضایعه بزرگ و غمناک شهادت رئیس جمهور برای ملت ایران سخت بود، اما قطعا در تقدیر الهی، حکمت‌هایی نهفته و تضمین بقای انقلاب اسلامی است.

این مسئول گفت: کار کردن در راه خدا باید با الگو گیری از شهید آیت الله رییسی باشد چرا که ایشان هدف داشت و هدف خود ایمان قلبی داشت و برای همین هیچگاه احساس خستگی نکرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید