برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در اهواز

برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در اهواز


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه روز گذشته (یک شنبه) در منازل سازمانی آب و برق خوزستان واقع در گیت بوستان اهواز برگزار شد.

مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر شهید گمنام از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار و آئین های دمام‌زنی، تلاوت قرآن، نوحه‌خوانی و همچنین زیارت عاشورا به اجرا درآمد.

این مراسم که با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد قباء گیت بوستان همراه بود، به دلیل ازدحام جمعیت از ساعت‌ها قبل از شروع برنامه، در محوطه بیرونی مسجد نیز تدارک لازم برای عاشقان شهدا مهیا و علاوه بر فضاسازی مذهبی، یک موکب خدمت‌رسانی نیز برپا شد.

وداع با پیکر مطهر شهید در لحظات پایانی که نشانه جایگاه و اهمیت شهدا در بین مردم است، رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشید و یک فضای معنوی و روحانی به وجود آورد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان امروز (دوشنبه پنجم دی‌ماه) ساعت ۱۴ میزبان مراسم استقبال، تشییع و تدفین یکی از شهیدان والامقام دفاع مقدس در یادمان شهدای این شرکت واقع در اهواز، گلستان، بلوار کارگر شرقی است.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و «محمود دشت‌بزرگ» مدیرعامل و رئیس هیات مدیره برق منطقه‌ای خوزستان نیز با ارسال پیامی مشترک از مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان و اهواز برای استقبال از پیکر مطهر این شهید خوشنام دعوت به عمل آوردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید