برگزاری نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه با مدیرکل بنیاد شهید استان

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس با مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، نشست هم اندیشی سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمانشاه امروز در راستای برنامه‌های فرهنگی ترویج ایثار و شهادت در استان برای تشکیل پایگاه محوری جهت هماهنگی برنامه‌های مدون فرهنگی در سالن جلسات ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این نشست سردار خوشبخت ضمن گرامیداشت ایام حزن و اندوه شهید گرانقدر خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان اظهار داشت: ساده زیستی شهید رئیسی باعث شد بین مردم جایگاهی ویژه‌ای داشته باشد و محبوب آنان شود و تا آخرین لحظه نیز در میان مردم بود و مخلص و الگوی ساده زیستی برای مسئولان است. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان این مطلب که خانواده‌های شهدا به ویژه پدران و مادران شهدا گنجینه‌های نظام هستند، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌های فرهنگی در استان فی ما بین بنیاد شهید و امورایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌توان برای تبادل و همکاری در خصوص برنامه‌های ترویج ایثار و شهادت، منسجم‌تر و با کیفیت تر، اقدام کرد.
 
سردار خوشبخت گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته، بیش از ۶۷ عنوان کتاب در قالب‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کارنامه خود دارد.
 
وی ضمن تشریح ماموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از شهیدی خواست تا با حضور مستمر خود در کمیته ایثارگران و شهدای شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان نقش اثرگذاری داشته باشند.
 
سردار خوشبخت با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: با گسترش تعاملات بین ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نسبت به اجرای ماموریت‌های مشترک اهتمام خواهد شد.
 
این مسئول با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تبلیغات محیطی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید تبلیغات محیطی معرف هویت استان و ۹۸۰۰ هزار شهید استان کرمانشاه باشد؛ بر همین اساس متولیان امر نسبت به این مهم باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید باید تعامل بین دو اداره کل باید منتج به تبدیل اسناد دفاع مقدس به محصولی شود تا آینده‌سازان ایران اسلامی نسبت به حماسه دفاع مقدس آگاهی و شناخت پیدا کنند.
 
تشکیل پایگاه محوری جهت هماهنگی برنامه‌های مدون فرهنگی در استان
 
«خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت شهدای خدمت اظهار داشت: شهید گرانقدر جمهور نعمت گران بهایی جمهوری اسلامی بودند که کمبود ایشان در خدمتگذاری به ملت شریف ایران برای نظام جبران ناپذیر است.
 
وی با اشاره به این مطلب که رسالت ما در بنیاد شهید، رسالت فرهنگی است، افزود: هدف ما در برگزاری مراسم و یادواره‌های نشر و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تاثیرگزاری آن بر اقشار مختلف است.
 
شهیدی بیان داشت: هدف ما شناساندن مرام و منش شهدا و چرایی شهادت و شهید شدن ایثارگران عزیز است و وظیفه ترویج آن را در بتن جامعه در قالب‌های هنری و اثرگذار به ویژه در بین جوانان و نوجوانان بر عهده ماست.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید