برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی و ایلام

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی و ایلام


برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی و ایلامبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: جلسات این کمیسیون در روز‌های ۱۰ و ۱۱ تیر با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی این دو روز ۲۹۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان مرکزی نیز در تاریخ ۱۰ تیر با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که در پایان ۱۳۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه مورد معاینه قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان ایلام نیز در روز‌های ۱۰ و ۱۱ تیر با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون نیز ۲۷۰ متقاضی بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید