برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت به میزبانی مازندران


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در جلسه کارگروه پیشکسوتان ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: برنامه‌های دفاع مقدس در راستای دومین کنگره هدای مازندران برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها برای برگزاری یک برنامه باشکوه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس افزود: ستاد بزرگداشت این مناسبت در استانداری تشکیل شده و کارگروه ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده هست.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده غریب در اسارت را به میزبانی مازندران در شهریور داریم، ادامه داد: یادواره شهدای بخش چهاردانگه یکی از برنامه‌هایی هست که برگزار خواهد شد.

کهنسال با بیان اینکه برنامه‌ها با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: رزمایش دیدار از ۱۴ هزار و ۵۰۰ خانواده شهید مازندران یکی از برنامه‌های این کمیته به شمار می‌آید و در قالب این برنامه از رزمندگانی که سابقه جبهه بالایی دارند نیز تجلیل به عمل آوریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: محفل خاطره گویی و روایتگری، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی هست که پیش بینی شده هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید