برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد

برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد


حجت‌الاسلام «ابراهیم بهشت» رئیس حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این یادواره با عنوان «علمداران بصیرت» ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۱۵ مرداد در حوزه علمیه برادران شهر یاسوج واقع در خیابان شاهد ۱۷ برگزار می‌شود.

رئیس حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) افزود: در این مراسم معنوی که همزمان با عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام «محمد صادقی» استاد و راوی موسسه سیره شهدای قم به ایراد سخنرانی می‌پردازد و «مهدی رضایی» مدیحه‌سرایی می‌کند.

بهشت هدف از برگزاری یادواره عملداران بصیرت را آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه جوانان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های روحانیت در پیروی از راه و سیره امام حسین (ع) و مبارزه با باطل عنوان کرد.

وی بیان کرد: از همه علاقه‌مندان و محبین اهل بیت (ع) و خانواده محترم شهدا و ایثارگران و جانبازان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌شود. این یادواره با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و مدیریت حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید