برگزاری ۳۰۰۰ برنامه در هفته دفاع‌مقدس در ایلام

برگزاری ۳۰۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در سطح استان ایلام/// عکس کشیده شده اصلاح کنید.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ایلام از در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این برهه زمانی بیش از پیش نیازمند به تبیین دستاورد‌های دفاع‌مقدس جهت معرفی به نسل امروز جامعه هستیم، تا منجر به تاثیر مستقیم بر فرایند حرکت انقلاب اسلامی و الگوگیری از آن برای رفع مشکلات حال حاضر کشور شود.

وی افزود: با تشکیل جلسات گوناگون در طی این ایام و هم اندیشی با دیگر ارگان‌ها تلاش شده است برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس به نحو احسن برگزار شود.

سرهنگ«فولادی»ضمن تشریح محور‌های برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باتوجه به قرار گرفتن در چهل و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، ۴۰۰ برنامه محوری و مجموعا ۳۰۰۰ برنامه برای گرامیداشت این هفته در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ایلام ادامه داد: برنامه‌ها از روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه با برگزاری مراسم سراسری تکریم و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع‌مقدس و مقاومت در قالب دیدار ویدئوکنفرانسی رزمندگان با فرمانده معظم کل قوا در مراکز استان‌ها آغاز می‌شود که این مراسم در ایلام، با حضور ۴۰۰ رزمنده در سالن فنی و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید