بزرگترین رزمایش فرهنگی کشور فردا در سراسر ایران برگزار می‌شود

بزرگترین رزمایش فرهنگی کشور فردا در سراسر ایران برگزار می‌شود


سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» امروز پنجم دی در آستانه برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری هشت شهید گمنام و دو شهید تازه شناسایی شده که فردا صبح همزمان با دیگر شهرها و استانها در شیراز نیز برگزار می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز اظهار داشت: بزرگترین رزمایش فرهنگی فردا در تمام کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس ابتدا خاطرنشان کرد: شیعیان همواره در طول حیات خود با تقدیم شهدا روشنی‌بخش مسیر تاریخ بوده‌اند و امروز به برکت نور حکومت شیعی و انقلابی که بر ایران اسلامی تابیده تاریکی در حال کنار رفتن است.

سردار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه آماده شدن زمینه ظهور و علنی کردن پرچم تمدن نوین اسلامی اصلی‌ترین هدف انقلاب بود که به برکت خون شهدا در حال پی‌ریزی است افزود: تمام حوادثی که امروز توسط دشمنان علیه ما رقم می‌خورد نشانگر وحشتی است که از الگوگیری ما از فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی دارند.

این پیشکسوت دفاع‌مقدس افزود: حضرت فاطمه (س) چهار ویژگی اساسی داشتند که امام‌شناسی و ولی شناسی، زمانه شناسی، مجاهدت به تمام معنا و ایثارگری مبین این چهار ویژگی هستند و این بانوی وارسته حاضر شد جان خود را برای ولی خدا بدهد تا چراغ هدایتگری روشن بماند.

کوشکی افزود: شهدای ما نیز این چهار ویژگی را الگو قرار دادند و ابتدا امام و رهبر زمان خود را شناختند و  اتحاد امام و امت را رقم زدند و سپس با مجاهدت و ایثارگری آن حماسه‌ها را رقم زدند و زمان‌شناس بودند یعنی اقتضا و ضرورت آن زمان که دفاع از انقلاب و میهن بود را شناختند و راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شدند.

این ایثارگر دوران دفاع مقدس افزود: مردم استان فارس نیز همواره نشان دادند رهروان راه ام‌ابیها فاطمه زهرا (س) بوده و پس از رقم زدن مبارزات انقلابی و حماسه دفاع مقدس، در تشییع شهدای شاهچراغ آن شاهکار را رقم زدند که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند.

سردار کوشکی در پایان با بیان اینکه نشر فرهنگ ایثار و شهادت ما را مستحکم می‌کند و شهدای گمنام نیز آمدند تا ما راه را گم نکنیم افزود: فردا نیز حماسه‌ای دیگر در استان فارس رقم خواهد خورد و حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر، توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید