بزرگداشت یاد و خاطره ۲۵۴ شهید گردان‌های ادوات لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)

بزرگداشت یاد و خاطره ۲۵۴ شهید گردان‌های ادوات لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت یادوخاطره شهدای گردان‌های ادوات و ضدزره لشکر ۱۷ امام علی بن‌ابی طالب (ع) با حضور سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه استان قم در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام «حسین جوشقانیان» مدیر موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: شخصیت امام راحل آن چنان عظمت داشت که امثال شهید سلیمانی، شهید آیت الله رییسی و دیگران را به عنوان انسان‌های تاثیرگذار در جامعه و جهان تربیت کرد.

جوشقانیان ادامه داد: حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس، سن مبارزه را پایین آورد و معرفت جوانان را بالا برد و دیدیم که چگونه جوانان ما عاشقانه در راه ولایت و حفظ دین، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی در ادامه، ویژگی‌هایی از خصایص شهید جمهور آیت الله رئیسی را در خدمت خالصانه، قاطعیت در برخورد با دشمنان و تواضع و نرمی با مردم و محرومان برشمرد.

در ادامه، سردار «مجید آیینه» نخستین فرمانده گردان زرهی و ضدزره لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بعد از سرداران شهید جواد دل آذر و جواد عابدی، خاطراتی را از عملیات بدر و اخلاص، اطاعت پذیری و شجاعت رزمندگان اسلام در این عملیات بازگو کرد.

در مراسم فوق همچنین با تقدیم هدایایی از سردار آیینه و تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان مرتبط با یادواره شهدای گردان‌های ادوات و ضدزره، با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم، حاج غلامرضا جعفری فرمانده پیشکسوت لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و سید رضا شمس مسئول هیات رزمندگان اسلام قم، تجلیل شد.

مراسم فوق با حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم «نورالله نوری» و مرثیه سرایی حاج رضا ایزدی به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع)، عطر و بویی کربلایی به خود گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید