بصیرت در دو مجموعه قضائی و انتظامی یک ضرورت است

بصیرت در دو مجموعه قضائی و انتظامی یک ضرورت است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی خورشیدی» رئیس دادگستری فسا امروز در نشست مسئولان انتظامی این شهرستان با مسئولان دادگستری فسا در هفته قوه قضائیه که امروز ۳ تیرماه برگزار شد اظهار داشت: در بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) آنچه با عنوان بصیرت از آن یاد شده به این معنا است که به موقع بشناسیم و عمل کنیم و ضرورت دارد دو مجموعه قضائی و انتظامی در جریان‌شناسی، خوب آگاه باشند و به خوبی عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خورشیدی با بیان اینکه بارزترین معنای انصاف این است که خودمان را جای دیگران بگذاریم، گفت: رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع همواره مورد تأکید است.

رئیس دادگستري فسا در این نشست سخنان خود را با حدیث شریفی از امام جواد (ع) آغاز کرد و گفت: هركس موقعیت‌شناس باشد، جریانات وی را هلاک نخواهد کرد.

وی افزود: مضمون این حدیث شریف در بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) با عنوان بصیرت از آن یاد شده است که به موقع بشناسیم و عمل کنیم؛ ضرورت دارد دو مجموعه قضائی و انتظامی در جریان‌شناسی، خوب آگاه باشند و به خوبی عمل کنند.

اين مقام قضائي با تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی ماموران انتظامی اظهار کرد: بارزترین معنای انصاف این است که خودمان را جای دیگران بگذاریم؛ لذا رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع همواره مورد تاکید است.

در این نشست محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از تعامل مجموعه قضائی، اظهار کرد: با تلاش خستگی‌ناپذیر دو مجموعه انتظامی و قضائی و به لطف خداوند متعال امنیت قابل قبولی در سطح شهرستان برقرار است.

وی با ارائه آماری از وضعیت انتظامی شهرستان، گفت: با استمرار همکاری‌های موجود و تقویت آن، می‌توان مأموریت‌های خطیر در حوزه حفظ نظم و ارتقای امنیت اجتماعی را با موفقیت به سرانجام رساند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید