بهترین تفریحات آبی جزیره کیش را می‌شناسید؟

بهترین تفریحات آبی جزیره کیش را می‌شناسید؟


سفر به کیش مساوی با لذت بردن از طبیعت بکر و زیبا، بناهای تاریخی و بافت بومی و همچنین سواحل زیبای خلیج فارس است. جزیره کیش از آن جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است که هر انتظاری از سفر دارید را برای شما برآورده می‌کند. در این جزیره می‌توانید چادر ببرید و کمپ بر پا کنید یا در یکی از هتل‌ های ستاره‌دار و لوکس بمانید. همچنین می‌توانید از مسیر هوایی وارد کیش شوید یا از مسیر آبی خودتان به تنهایی یا با اتومبیل شخصی خود به کیش سفر کنید. اگر قصد سفر به کیش دارید، بهتر است قبل از رفتن تفریحات آبی کیش را بشناسید تا از سفر خود اذت ببرید و هیجان را تجربه کنید.

چرا به جزیره کیش سفر کنیم؟

در جزیره کیش می‌توانید سراغ هر تفریحی که دوست دارید، بروید. اگر قصد خرید دارید، می‌توانید از مراکز خرید متنوع و لوکس آن خرید کنید. اگر به آثار تاریخی علاقمند هستید، می‌توانید سری به بافت بومی و باستانی کیش بزنید. اگر اهل طبیعت‌گردی هستید، سواحل زیبای مرجانی با ماهی‌های رنگارنگ آب‌های شور را ببنید. علاوه بر این‌ها می‌توانید سراغ تفریحات آبی جزیره کیش بروید که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

بهترین زمان برای تفریحات آبی کیش

اگرچه به دلیل فستیوال‌های جذاب تابستانی، معمولا افراد سفر به کیش را به تابستان موکول می‌کنند اما گرمای هوا در این فصل برای بسیاری از افراد می‌تواند اذیت کننده باشد. در پاییز و زمستان، دمای هوای کیش معتدل می‌شود اما در بعضی اوقات ممکن به دلیل بارنگی و سرد شدن هوا نتوانید از تفریحات آب جزیره لذت ببرید. همچنین اگر وزش باد شدید باشد و دریا مواج شود حتی قایق سواری هم نمی‌توان رفت. بهترین زمان برای تفریحات آبی کیش فصل بهار است. در این فصل هوای کیش معتدل است و در کنار لذت بردن از سواحل زیبا می‌توانید از طبیعت کیش هم لذت ببرید.

بهترین تفریحات آبی کیش

لذت بردن از تفریحات آبی جزیره کیش بخش هیجان انگیز سفر به این جزیره است. کیش از جزیره های ایرانی است که اکثر تفریحات آبی را ارائه می‌دهد. تنوع تفریحات آبی کیش باعث شده است که افراد با علایق مختلف را به سواحل این جزیره بکشاند. در ادامه به معرفی تفریحات آبی جزیره کیش می‌پردازیم.

غواصی

یکی از تفریحات آبی جذاب جزیره کیش غواصی کردن است. از مزایای غواصی در آب‌های شفاف جزیره این است که می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ آب‌های شور را از نزدیک ببینید و بافت مرجانی کف دریا را لمس کنید. همچنین برای ثبت این لحظات، یک عکاس همراه شما است تا از شما عکس و فیلم بگیرد. نیازی نیست که غواص حرفه‌ای باشد. حتی اگر تا به حال غواصی نکرده باشید می‌توانید با چند دقیقه آموزش و به همراه مربی غواصی کنید. انواع غواصی در جزیره کیش نایت دایو یا غواصی در شب، اسنورکلینگ، غواصی اسکوبا و غواصی حرفه‌ای و آماتور است.

بهترین تفریحات آبی جزیره کیش را می‌شناسید؟

 فلای بورد

جت پک یا همان فلای بورد یک وسیله پیش ران است که به پای فرد وصل می‌شود و با برقراری تعادل او می‌تواند روی آب معلق بماند. برای استفاده از این وسیله باید شنا کردن بلد باشید چون ممکن است حین استفاده چند بار در آب سقوط کنید.

اسنورکلینگ

این ورزش آبی شبیه به غواصی است اما در آب‌های کم عمق انجام می‌شود. همچنین برای اسنورکلینگ نیازی به پوشیدن لباس غواصی و حمل کپسول اکسیژن نیست. بیگ کورال و ژوراسیک پارک دو سایت اسنورکلینگ در کیش هستند که می‌توانید سطوح مرجانی و آبزیان متنوعی را در آنجا ببینید.

پارک آبی

یکی از تفریحات آبی جزیره کیش رفتن به پارک آبی است. پارک آبی اوشن اولین تم پارک آبی و همچنین اولین پارک آبی روباز ایران است. این پارک در زمینی به مساحت پنج هکتار بنا شده است. داستان تم پارک حمله دزدان دریایی به جزیره و نجات آن توسط سه برادر است.  در محوطه پارک آبی 13 راید و چهار استخر وجود دارد. علاوه بر این، چندین واحد غذا و نوشیدنی، فروشگاه و اسپا وجود دارد. این مکان‌ها انواع فست فود و کباب و نوشیدنی‌های سرد و گرم، سوغاتی و لوازم و وسایل شنا ارائه می‌کنند.

بهترین تفریحات آبی جزیره کیش را می‌شناسید؟

 اسکوتر زیر دریایی

برای تماشای دنیای زیر آب اسکوتر زیردریایی یک گزینه جذاب و مهیج است. تصور کنید یک کلاه شیشه‌ای به سر گذاشته‌اید و سوار بر یک وسیله شبیه به موتور کف دریا حرکت می‌کنید. با اسکوتر زیردریایی می‌توانید به اعماق آب‌های خلیج‌فارس بروید و از ماهی‌های رنگارنگ، صخره‌های مرجانی، عروس‌های دریایی، ماهی‌های مرکب و دیگر شگفتی‌های اعماق آب دیدن کنید.

کریزی بوت

کریزی بوت قایق تندرویی است که وقتی سوار بر آن هستید با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کند و مانورهای هیجان انگیزی می‌دهد. بنابراین اگر اهل تفریحات مهیج هستید، این گزینه مناسب شما است.

جت اسکی

یکی از بهترین تفریحات آبی کیش جت اسکی است. برای استفاده از این وسیله یک مربی به شما آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد. سپس می‌توانید به تنهایی یا با یک همراه از جت اسکی استفاده کنید.

اسکی روی آب

اگر از طرفداران تفریحات مهیج هستید، اسکی روی آب گزینه مناسبی برای شما است. اسکی روی آب کیش به دو صورت انجام می‌شود. اسکی روی آب با قایق و اسکی روی آب با کابل برقی که به کیبل اسکی نیز معروف است. برای اسکی کردن روی آب باید یک دستکش مخصوص بپوشید تا بتوانید با دستان خود طنابی که به شما وصل شده است را نگه دارید. سپس تخته‌های اسکی به پا می‌کنید، کمی بدن خود را به عقب مایل می‌کنید و روی آب کشیده می‌شوید.

شاتل

شاتل یک نوع تیوپ بادی بزرگ است که با یک طناب به قایق وصل شده و روی آب کشیده می‌شود. شاتل سرعت و تکان‌های زیادی روی آب دارد و هنگام دور زدن ممکن است افراد در آب سقوط کنند. البته جای نگرانی نیست چون هنگام سوار شدن جلیقه نجات می‌پوشید و افرادی که در قایق شاتا را می‌کشند مراقب شما هستند.

خرید بلیط تهران کیش با بهترین قیمت در فلای تودی

سفر به کیش و دیدن سواحل زیبای خلیج فارس و در کنار آن بهره بردن از تفریحات آبی کیش در تمام فصول سال امکان‌پذیر است. برای رزرو بلیط و هتل یا اقامتگاه در کیش می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با گارانتی بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات است. پس فرصت را از دست ندهید و برای رزرو بلیط و هتل کیش همین حالا اقدام کنید.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید