بهترین کتاب برای 100 زدن زیست

بهترین کتاب برای 100 زدن زیست


اگر قصد دارید درس زیست شناسی را در کنکور 100 درصد بزنید باید بهترین منابع کمک درسی زیست را بشناسید. در این نوشته بهترین کتاب های زیست کنکور را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین درصد را در کنکور کسب کنید.

خیلی سبز، بهترین انتشارات برای خرید کتاب کمک‌درسی زیست‌شناسی

از بهترین و کامل‌ترین منابع کنکوری این درس، کتاب‌ پرسش های چهارگزینه‌ای انتشارات خیلی سبز می‌باشد.

انتشارات خیلی سبز مطابق با استانداردهای آموزش‌وپرورش و جدیدترین محتوای آموزشی- درسی، دست به آماده‌سازی منابع کنکوری و کمک‌درسی می‌زند. کتاب‌های انتشارات خیلی سبز از پیش‌دبستانی تا کنکور را پوشش می‌دهد و در حیطه‌ی ارائه‌ی انواع کتب و منابع کنکوری قوی و مطلوب عمل کرده است. از جمله کتب تستی که در زمره محبوب‌ترین کتاب‌های مناسب برای مطالعه و تست‌زنی از سطح ضعیف تا قوی می‌باشد، کتاب‌های زیست‌شناسی سال‌به‌سال این انتشارات است که در ذیل به معرفی و بررسی آن‌ها روی آوردیم:

کتاب های زیست‌ خیلی سبز

بهترین کتاب برای 100 زدن زیست

این کتاب‌ها برای زیست هر پایه به‌طور مجزا طراحی و تالیف شده‌اند و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کامل، تست‌محور، کنکوری و ترکیبی، توضیحات کافی و سرشار از نکات ضروری، سوالات کوتاه پاسخ برای تسلط پیدا کردن خواننده بر جزءبه‌جزء مباحث درسی، مجموعه‌ای از تست‌های متنوع، ترکیبی، خط‌به‌خط آموزشی و متناسب با سطح صفر تا صد که تالیفی و آموزشی هستند و پاسخنامه‌ای تشریحی با ارائه‌ی شیوه‌های دیگر طرح پرسش و پاسخ دادن، می‌باشند.

زیست دهم خیلی سبز

زیست دهم خیلی سبز مطابق با محتوای کتاب درسی، براساس آخرین و جدیدترین تغییرات ساختاری و محتوایی می‌باشد و شامل درسنامه‌های کامل و کاربردی به تفکیک هر فصل از زیست دهم، نکات کنکوری متون و تصاویر، نکات پنهان و تله‌های تستی، تست‌های آموزشی متنوع و استاندارد از تمامی گفتارها و مباحث به‌صورت تفکیک شده که تعداد آن‌ها به بیش از 1300 پرسش چهارگزینه‌ای می‌رسد و پاسخنامه‌ی تشریحی و دقیق برای تمامی پرسش‌هاست.

زیست یازدهم خیلی سبز

زیست یازدهم خیلی سبز براساس کتاب درسی زیست یازدهم و آخرین تغییرات اعمال شده بر آن تالیف گردیده و طبق متود کتاب پیشین دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های مفصل و بررسی جزئی‌نگرانه تمامی مطالب و گفتارها به‌همراه تشریح و ارائه‌ی نکات ضروری و حائزاهمیت تصاویر و شکل‌ها و شامل مجموعه‌ای از تست‌های تالیفی و کنکوری به تفکیک هر درسنامه که تعداد آن‌ها در مجموع به بیش از 1000 تست می‌رسد به‌همراه پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل که تمامی گزینه‌ها را بررسی نموده و شیوه‌های ارائه‌ی پرسش و نحوه‌ی پاسخگویی را به روشنی ارائه کرده، می‌باشد.

زیست دوازدهم خیلی سبز

این کتاب برطبق محتوای آموزشی جدید و مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی زیست دوازدهم و استانداردهای آموزش‌وپرورش آماده گردیده و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کامل، بررسی‌های دقیق و تشریح گفتارها، مباحث و به‌ویژه تصاویر و شکل‌های مربوطه‌ست. از دیگر قسمت‌ها و بخش اصلی این کتاب که آن را تبدیل به یک منبع کامل مطالعه‌ی زیست مقطع دوازدهم می‌کند، طیف گسترده و گوناگون پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و دارای مرجع (تست‌های کنکورهای سال‌های اخیر) آن می‌باشد که خط‌به‌خط مطالب درسی را پوشش می‌دهد. پاسخنامه‌ی تشریحی که به سادگی و روشنی به تشریح گزینه‌ها و پاسخ درست هر پرسش می‌پردازد سومین بخش این کتاب همانند دو کتاب پیشین است و بیان آن مانند لحن درسنامه‌ها به‌طور صمیمانه گفتارها و نکات علمی را توضیح می‌دهد.

کتاب های زیست‌ برآیند نشرالگو

بهترین کتاب برای 100 زدن زیست

این کتاب‌ها توسط انتشارات نشرالگو طراحی، تالیف و تولید شده و برای درس زیست‌شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم به‌طور مجزا آماده شده است. زیست‌های نشرالگو که برای هر مقطع در دوجلد گردآوری گردیده، دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کامل و دارای سطحی بالاتر از درسنامه‌های کتاب‌های پیشین، تست‌های متنوع و سخت‌تر (تست‌های مناسب برای سطح متوسط روبه بالا)، پاسخنامه‌ی تشریحی و ارائه‌ی نکات حائزاهمیت و تله‌های تستی می‌باشند.

زیست دهم نشرالگو

جامع زیست دهم برآیند نشرالگو در دو جلد و مطابق با محتوای جدید کتاب درسی زیست‌شناسی مقطع دهم آماده شده است و برای دانش‌آموزان یا داوطلبانی که با کلاس‌ یا فیلم آموزشی مطالعه و تست‌زنی خود را پیش می‌برند و میزان تسلط و درصدهای تست‌زنی متوسط روبه بالایی را دارند (تسلط نسبی حداقل چهل درصد بر مباحث برای شروع) پیشنهاد می‌شود. جلد اول این کتاب شامل درسنامه‌ها و تست‌ها و جلد دوم دربرگیرنده‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی و نمودارهای درختی از مباحث می‌باشد.

زیست یازدهم نشر الگو

جامع زیست یازدهم برآیند نشرالگو با ویژگی‌های فوق مطابق با محتوای کتاب درسی زیست‌شناسی پایهء یازدهم تالیف و گردآوری شده است. این کتاب در جلد اول دربرگیرنده‌ی مجموعه‌ای از تست‌های متنوع و قوی از مباحث این درس و درسنامه‌های کاربردی، کامل و پیشرفته و در جلد دوم دربرگیرنده‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی و نمودارهای درختی آموزشی می‌باشد.

زیست دوازدهم نشرالگو

جامع زیست دوازدهم برآیند نشرالگو همانند دو کتاب پیشین خود سعی در ساده‌سازی مطالب درسی و آموزش مفهومی مباحث گنگ کتاب درسی دارد. در این کتاب که در دوجلد تالیف و گردآوری گردیده است، مجموعه‌ی آموزشی (درسنامه‌ها) و تست‌های تالیفی و کنکوری در یک جلد و در جلد دیگر پاسخنامه‌ای کامل و تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها به‌همراه نمودارهای آمزشی درختی‌شکل برای خلاصه‌خوانی و یادآوری نکات ضروری هر درس، جای گرفته است.

کتاب های زیست‌ میکروطبقه‌بندی گاج

دیگر منابع کنکوری و تست‌محور برای زیست، کتاب‌های سال‌به‌سال میکروطبقه‌بندی انتشارات گاج می‌باشد؛ این کتاب‌ها با هدف تقویت مهارت تست‌زنی دانش‌آموز و داوطلب کنکور، برای درس زیست و برای هر پایه به‌صورت جدا از هم و مجزا طراحی و تالیف شده و دربرگیرنده‌ی مجموعه‌ی گسترده و گوناگونی از تست‌های آموزشی، مفهومی، ترکیبی و… به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و دقیق و درسنامه‌ای در دل پاسخ‌ها و بررسی پرسش‌های چهارگزینه‌ای هستند.

زیست دهم میکرو

زیست‌شناسی دهم میکروطبقه‌بندی (میکرو قرن جدید) گاج کتاب سطح بالا و سختی به‌شمار نمی‌آید؛ بلکه جزو اولین منابع مطالعاتی و تست‌زنی برای درس مذکور محسوب می‌گردد؛ اما به دلیل نداشتن درسنامه مفصل برای فردی که در نقطه‌ی آغازین قرار دارد یا به‌صورت خودخوان قصد مطالعه و مسلط شدن بر مباحث درسی را دارد چندان مناسب نیست.

این کتاب شامل تست‌های بخش‌بندی شده، علامت‌دار، استاندارد و آموزشی و تفکیک شده به‌ازای هر مبحث و فصل درسی‌ست و پاسخنامه‌ی تشریحی آن با بررسی دقیق تمامی گزینه‌ها به ارائه‌ی پاسخ درست هر پرسش پرداخته است. در دل پاسخنامه‌های کتاب زیست دهم میکروطبقه بندی، درسنامه‌های کوچک و حائزاهمیتی قرار گرفتند تا به شما در یادگیری و تثبیت آموخته‌هایتان از این درس یاری برسانند.

زیست یازدهم میکرو گاج

زیست‌شناسی یازدهم میکروطبقه‌بندی گاج نیز همانند کتاب فوق دربرگیرنده‌ی تست‌های متنوع و زیادی با پوشش کامل و خط‌به‌خط مباحث کتاب درسی زیست یازدهم و تصاویر آن می‌باشد. این کتاب پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل به‌همراه درسنامه‌های کاربردی ارائه نموده است.

زیست دوازدهم میکرو گاج

زیست دوازدهم میکرو آخرین کتاب از این مجموعه‌ی سه‌جلدی دور اول مطالعه‌ی کنکوری و تست‌محور زیست‌شناسی می‌باشد. این کتاب مطابق با استانداردهای آموزش‌وپرورش و براساس محتوای تصویری و نوشتاری کتاب درسی آماده گردیده و تست‌های مختلف و دسته‌بندی شده از خط‌به‌خط و تصویربه‌تصویر زیست دوازدهم تالیف و گردآوری شده است. پاسخنامه‌ی این کتاب پاسخنامه‌ای تشریحی با بررسی گزینه‌ها و در نهایت پاسخ درست و درسنامه‌های کاربردی و پر از نکته‌های مهم مربوطه می‌باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین کتاب‌هایی که برای درس زیست‌شناسی و کسب درصد 100 از این درس، مناسب هستند را معرفی، تحلیل و تشریح کردیم. همان‌طور که در ابتدای این مقاله اشاره گردید، کامل‌ترین و بهترینِ منابع، کتاب‌های زیست تک‌پایه (سال‌به‌سال) خیلی سبز هستند که مجموعه‌ای از هر آن‌چه برای 100 زدن زیست در کنکور نیاز دارید را در خود جای و ارائه داده‌اند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید