بهترین کرم پودر دنیا

بهترین کرم پودر دنیا

خیلی از اوقات از ما میپرسن که چرا با وجود این که تمامی مراحل میکاپ رو درست پیش رفتیم اما نتیجه اون چیزی نشد که میخوایم و چهرمون خسته و سن بالاتر دیده میشه و یا این که پوستمون بعد یکی دو ساعت کیکی و ماسیده میشه؟!. جواب همه ی این سوال ها و مشکلات در میکاپ برمیگرده به کرم پودر شما و محصولی که انتخاب کردین.

کرم پودر جزو اون محصولاتی هست که کاملا روی زیبایی و کیفیت میکاپ شما تاثیر میذاره و کیفیت پایین اون ، یا مناسب نبودنِ کرم پودر برای پوست شما میتونه روی محصولاتِ بعدی که استفاده میکنید هم تاثیر بذاره و ظاهر اون هارو تغییر بده.

ما در مای سفورا به شما یاد میدیم که چه محصولی برای پوست شما مناسبه و با کدوم نتیجه ی خیلی بهتری میگیرین، امروز هم میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو به شما معرفی کنیم، میتونید با خوندنِ ویژگی و مزایای هرکدوم بهترین محصول رو مناسب با پوستتون انتخاب کنید.


کرم پودر مک

محصولی فوق العاده که انواع پوست میتونن با خیال راحت اون رو استفاده کنند .

ویژگی های کرم پودر مک:

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. آبرسان پوست
  3. کنترل ترشح چربی و جلوگیری از چرب و براق شدن
  4. ظاهر نهایی مات و مخملی
  5. کاوری قابل ساخت
  6. تکسچر مایع و فیدی بسیار راحت روی پوست
  7. فاقد مواد مضر مثل روغن

اگه پوست خیلی خشکی دارین ، بهتون پیشنهاد میکنیم که قبل از استفاده ی مک حتما از یک پرایمرِ آبرسان و مغذی استفاده کنید و یا این که کرمپودرتون رو با محصولی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبت کرم پودر بیشتر بشه و روی پوست شما خیلی بهتر قرار بگیره.این محصولات رو به صورت اورجینال میتونید در سایت مای سفورا پیدا و خریداری کنید.

کاور اون قابل ساخت هست یعنی هر نوع کاور و پوشانندگی که بخواین میتونید از اون داشته باشین و این کاملا بستگی به نحوه ی استفاده ی شما از مک داره. بهترین روش این هست که مقدار کمی از محصول رو اپلای و فید کنید ، اجازه بدین روی پوست خشک بشه و در نهایت اگر نیاز به کاور بیشتری داشتین میتونید مقدار دیگه ای از کرم پودر رو اضافه کنید.


کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادر یکی از محبوب ترین محصولات که شعارش :”اعتماد به نفص رو تنت کن” هست.

ویژگی های این محصول:

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. تکسچر فلوئیدی و فید بسیار راحت
  3. کاور بالا
  4. ظاهر نهایی مات و طبیعی
  5. فاقد مواد مضر مثل الکل ، روغن و چربی
  6. دارای تاییدی از متخصص پوست
  7. مناسب پوست چرب و مختلط

این کرم پودر دست مثلِ پوست دوم براتون عمل میکنه به این شکل که وقتی اون رو استفاده میکنید کاور خیلی خوبی بهتون میده ولی ظاهر طبیعی پوست رو از بین نمیبره و اون رو غیر طبیعی و یا ماسکه نمیکنه.

محصولی عالی برای پوست های چرب هست چرا که فرمولاسیون اون به شکلی تولید شده که میتونه چربی پوست رو کنترل کنه و اجازه نمیده پوست و میکاپ در طول روز چرب و براق دیده بشن و تا آخرین لحظه مات و دقیق به همون شکل اولیه ی خودش باقی میمونه.


کرم پودر نارس

از اون دسته محصولاتی که برای پوست های خشک، نرمال و کدر تولید شده و میتونه به این نوع از پوست ، ظاهری شاداب ، درخشان و سالم بده.

ویژگی های اصلی نارس:

  1. 16 ساعت موندگاری
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تکسچر مایع و فید راحت
  5. مناسب پوست نرمال و خشک
  6. دارای ترکیباتی رطوبت رسان و مفید برای پوست

کرم پودر نارس دارای ترکیبی از عصاره ی سیب، هندوانه و تمشک هست که این ترکیب میتونه پوست رو درخشان و با طراوت کنه و از طرفی بافت پوست رو به مرورزمان بهبود میبخشه. این کرم پودر اکسید نمیشه و ضد انتقاله برای همین بعد از اون با خیال راحت میتونید لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که کر پودر پخش و یا محو نمیشه.

اگر پوست کدر و خشکی دارین و میخواین اون رو یکدست و یکنواخت کنید و ظاهر جوونی بهش بدین نارس میتونه بهترین انتخاب شما باشه، میتونید رنگ بندی اون رو در سایت مای سفورا ببینید و اون رو به صورت اورجینال تهیه کنید.


کرم پودر هدی بیوتی

از فول کاورترین کرم پودرهای دنیاست که بدونِ چرب و یا سنگین کردنِ پوست اون رو کاور و یکدست میکنه.

این محصول:

  1. موندگاری 24 ساعته
  2. مناسب برای پوست مختلط و چرب
  3. کاور بسیار قوی
  4. تکسچر و بافت فلوئیدی
  5. گیاهی و فاقد مواد مضر

این کرم پودر رو به افرادی که پوستشون دارای جوش، لک، اسکار ، بافت ناهموار و… هست و به دنبال یککرم پودر برای کاور کردنِ این عیوب هستن به شدت پیشنهاد میکنیم، چرا که میتونه بدونِ ایجاد سنگینی و یا چرب کردن پوست این پوشانندگی رو به شما بده.

برای استفاده هم به هیچ عنوان در مرحله ی اول مقدار زیادی از کرم پودر رو استفاده نکنید چرا که این کار باعث میشه فید کرم پودر سخت بشه و نتونید خیلی خوب اون رو  فید و بِلِند کنید و در نهایت به شما ظاهری کیکی و ماسیده میده.

اگرهم پوست نرمالی دارین و میخواید از هدی بیوتی استفاده کنید، باید از یک پرایمرِ رطوبت و آبرسان استفاده کنید و پوستتون رو خیلی خوب زیر سازی کنید.


کرم پودر لورال

و آخرین معرفی برای بهترین کرم پودر دنیا ، کرم پودر لورال هست که یکی  از سبک ترین کرم پودر های دنیاست.

ویژگی های لورال :

  1. 24 و 32ساعته
  2. تکسچر و بافتی به شدت رقیق و سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. مناسب انواع پوست
  5. بدونِ تغییر و اکسید شدن در طول روز
  6. دارای ترکیباتی مفید مثلِ spf

کرم پودر لورال رو میتونید برای استفاده ی روزانه انتخابکنید، چرا که این محصول به هیچ عنوان منافذ رو مسدود نمیکنه و این یعنی به هیچ وجه باعث ایجاد جوش و یا لک روی پوست شما نخواهد شد.

انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال و خشک میتونن از این کرم پودر استفاده کنند .


بهترین کرم پودرهای دنیا ( و البته مای سفوراJ ) رو به شما معرفی کردیم برای دیدن و خریدن این محصولات و دیگر برندهای دنیا، چه آرایشی و چه پوستی میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا تمای محصولاتش رو با ضمانت اصل ودن و مرجوعی به شما رائه میده.

WWW.MYSEPHORA.IR

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید