بهره‌مندی ۲۶۰۰ عباس آبادی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)

بهره‌مندی ۲۶۰۰ عباس آبادی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، «یزدان شریفی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۱۰ کارآفرین با بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عباس آباد در خرداد سالی جاری به خودکفایی رسیدند.

وی با بیان اینکه با توجه به این که مهمترین رسالت کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است، افزود: در سال گذشته ۲۴۲ فرصت شغلی با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد و ششصد و نود میلیون تومان ایجاد شد.

شریفی بیان داشت: از اعتبار یاد شده معرفی شدگان در زمینه پرورش و نگهداری گاو شیری، گوسفند، زنبورداری، گلخانه، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی، صنایع گردشگری، خانه مسافر و رشته‌های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی، تعویض روغن، صافکاری، کارواش خودرو و… بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد گفت: این تسهیلات به هر نوع کسب و کار شامل کشاورزی، صنفی و یا صنعتی و… تعلق می‌گیرد و امسال ۵۰ درصد از تسهیلات را نیز می‌توان به سایر افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اعطا کرد.

شریفی در پایان یادآور شد: در عباس آباد ۲۶۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید