بهره‌مندی ۳۰۰ نفر از روستائیان «فردوس» از خدمات جهادگران

رزمایش «جهاد مقدس» آغاز شد/ بهره‌مندی ۳۰۰ نفر از روستائیان «فردوس» از خدمات جهادگران


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «صغری اسدالهی» مسئول گروه جهادی فاطمیون بیرجند امروز (شنبه) در حاشیه خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در راستای برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، اظهار داشت: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته با حضور در چهار روستای شهرستان فردوس حداقل به ۳۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه جهادی فاطمیون از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است، بیان داشت: این گروه جهادی در زمینه‌های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، مشاوره در زمینه اعتیاد، جمعیت و خانواده فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی فاطمیون بیرجند مطرح کرد: این گروه جهادی با هدف خدمت به مردم و دولت، خودسازی و تبدیل عرصه فرهنگ به جهاد در رزمایش جهاد مقدس شرکت کرده و در زمینه‌های هنری، درسی، کار با کودک، کلاس قرآن و احکام، جهاد تبیین، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و در نهایت غبارروبی مساجد خدمت‌رسانی داشت.

اسدالهی مطرح کرد: رزمایش «جهاد مقدس» در راستای اجلاسیه ملی جهادگران از دوم شهریورماه با حضور گروه‌‌های جهادی شهرستان فردوس، ۸۰ گروه جهادگر از شهرستان بیرجند و تعدادی از گروه‌های جهادی خراسان رضوی آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه گروه جهادی فاطمیون ۴۵ عضو دارد که ۱۸ نفر از این اعضا ثابت و عمده اعضا خانم و طلبه هستند، خاطرنشان کرد: این گروه جهادی طی دو روز فعالیت در روستاهای فتح‌آباد، حسین‌آباد، گستج و محل محروم جوادالائمه (ع) در حاشیه شهر فردوس حضور داشت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید