بهسازی ۷۸ درصد از گلزار شهدای استان فارس

بهسازی ۷۸ درصد از گلزار شهدای استان فارس


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، همزمان با آغاز هفته دولت مراسم گلباران مزار مطهر شهدا با حضور استاندار فارس و مدیران ارشد استانی در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز برگزار شد.

سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت در مراسمی مدیران و مسئولان استان فارس و شهرستان شیراز با حضور در کنار بارگاه ملکوتی شهدای عزیز و گرانقدرمان در دارالرجمه شیراز کار خودشان را آغاز کردند.

بیانی اظهار داشت: انشاالله خداوند به همه توفیق دهد که با تاسی از شهدای عزیز و گرانقدرمان، خدمت هر چه بهتر و بیشتر و بی منت را به مردم عزیزمان داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدای عزیز با ایثار و فداکاری و با تقدیم جان خودشان امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند آسایش و آرامش را برای مردم رقم زدند و امروز همه مدیران و مسئولان باید با الگو گیری از شهدای عزیز و گرانقدر تلاش کنند که آسایش و آرامش بیشتری را به مردم هدیه دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس در دوران دفاع مقدس حدود ۱۵ هزار شهید گلگون کفن تقدیم به نظام مقدس اسلامی کرده هست، گفت: این شهدای گراتقدر در یکهزار و ۲۳۷ گلزار مطهر شهدای استان آرمیده اند.

بیانی افزود: تاکنون ۷۸ درصد از گلزار‌های شهدای استان فارس بهسازی و مرمت شده ست و پیش بینی می‌شود طرح مرمت گلزار‌های شهدای استان طی سه سال آینده پایان یابد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید