بودجه فرهنگی استان متناسب با شبیخون فرهنگی دشمن افزایش یابد

بودجه فرهنگی استان متناسب با شبیخون فرهنگی دشمن افزایش یابد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی» امام جمعه شهرستان سروستان امروز سوم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه سروستان با ابراز تاسف از وقوع تجمعی هنجارشکنانه ضددینی در پارک چمران شیراز اظهار داشت: بودجه فرهنگی استان فارس ناکافی است و با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن و هزینه و امکانات زیادی که برای نابودی فرهنگ ما و ترویج ولنگاری در استان فارس گسیل کرده باید بازنگری در بودجه‌های فرهنگی انجام شود.

 امام جمعه سروستان با اشاره به اینکه شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) و فارس استان ممتاز در میزبانی از امام‌زادگان کشور است و دشمن برای قبح‌زدایی از این استان نقشه‌های شومی کشیده است از نمایندگان مجلس خواست برای جذب بودجه بیشتر در حوزه فرهنگ در فارس تلاش کنند.

موسوی ضمن توصیه به رسانه‌ها در جهت داشتن تقوای خبری و رسانه‌ای و مدیریت شایعات و مسایلی همچون هنجارشکنی پارک چمران شیراز افزود: امت مومن و انقلابی نیز باید بر فضای مجازی مسلط بوده و سواد رسانه‌ای خود را بالاببرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سروستان افزود: باید قبل از نشر هر خبری ابتدا خوب تحقیق و کسب اطلاع کرده و ماهیت آن را بشناسیم و سپس واکنش نشان بدهیم زیرا تیم رسانه‌ای دشمن مترصد کوچکترین خطای محاسباتی ما است تا بر روی شایعات موج‌سواری کند.

خطیب نمازجمعه سروستان ضمن تاکید بر لزوم برخورد با مسببان رفتار هنجارشکنانه شیراز نیز تصریح کرد: در بدو امر باید با برگزارکنندگان و مجوزدهندگان این مراسم به شدت برخورد شود و مدیران متخلف نیز توسط استاندار عزل شوند.

موسوی در پایان ضمن تاکید بر پاسداشت اعیاد و جشن‌های مذهبی در جامعه و فضای مجازی به مومنین توصیه کرد: دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر در پیش است اما عده‌ای در فضای مجازی روزشمار محرم راه انداخته‌اند در حالی که اگر به موضوع غدیر به خوبی پرداخته می‌شد محرم و آن مصائب بوجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید