بیانیه جامعه بزرگ اصناف و بازاریان شهرستان‌های خاش و تفتان در ارتباط با جنایت تروریستی شاه‌چراغ


بیانیه جامعه بزرگ اصناف و بازاریان شهرستان‌های خاش و تفتان در ارتباط با محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاه‌چراغبه گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از زاهدان، جامعه بزرگ اصناف و بازاریان شهرستان‌های خاش و تفتان در ارتباط با محکومیت جنایت حادثه تلخ و تأسف بار تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاه‌چراغ بیانیه صادر کردند.
 
متن بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)
 
مجدد شاهد، حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی( شاه چراغ) علیهماالسلام که علاوه بر هتک حرمت سومین حرم اهل‌بیت در ایران اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.
 
این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.
 
این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. 
 
به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.
 
جامعه بزرگ اصناف و بازاریان ولایتمدار شهرستان‌های خاش و تفتان ، ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز را در حرم مطهر احمدبن موسی علیهماالسلام به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
 
لذا در شرایط مذکور، افزایش بصیرت و آگاهی، شناخت شیوه های نفوذ دشمن و تبیین صحیح آن و عدم فریب در مقابل لبخند دشمن مستکبر از ضرورت های اساسی مواجهه با توطئه های دشمنان قسم خورده‌ی ایران است.
 
از خداوند متعال تمنای تندرستی و حسن عاقبت به خیری و توفیق خدمت و سربلندی از آزمایشهای الهی مسئلت داریم.
 
علیهذا، بازاریان، تجار و بازرگانان و معتمدین شهرستانهای خاش و تفتان بیعت خود را با آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی و رهبری حفظ الله، با شعار (هیهات من الذله ) اعلام مینماید.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید