بی‌تفاوتی نسبت به انقلاب اسلامی خيانتی بزرگ است

بي تفاوتي نسبت به انقلاب اسلامي خيانتي بزرگ است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «جهانبخش آخری» در 25 مهر 1334 در شهرستان اردبیل دیده به جهان گشود. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت و سپس به شغل معلمی روی آورد و در سال 1360 ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

به عنوان بسیجی و به صورت داوطلبانه در جبهه ها حضور یافت در سیزدهم آبان ماه 1362 با سمت تیربارچی در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای علی آباد اردبیل آرام گرفت.

وصیت نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحيم

«انما المومنين الذين امنوا بالله رسوله ثم لم يرتابوا و جاهدوا باموالهم وانفسهم في سبيل الله اولئک هم الصادقون.»

«جز اين نيست که مومنان آنانند که گرويدند به خدا و رسولش پس شک نکنيد و جهاد کردند با مال هايشان و جان‌هايشان در راه خدا آن گروه ايشانند راستگويان.»

با آرزوي طول عمر امام امت و پيروزی رزمندگان اسلام و با درود و سلام بر ارواح طيبه شهداي به خون خفته اسلام و جنگ تحيملي عراق و سلام بر امت هميشه در صحنه.

من اين نامه را در حالی می نويسم که زمان حمله به مزدوران عراق کم کم دارد نزديک می شود و ما آمادگی اعزام به خط مقدم جبهه را داريم.

جبهه ای که درآن علی اکبرها و قاسم ها و عباس ها و سرداران رشيد اسلام در حالی ستيز با سپاه کفر هستند.

سرزمينی که هر متر آن با خون هزاران شهيد بدست آمده است و من با آگاهی کامل اين راه پرافتخار را انتخاب کرده ام، چون فقط عشق به خدا و امام زمان (عج) و به نداي هل من ناصر ينصرنی امام امت خمينی بت شکن لبيک گفتن و ياری کردن اسلام و مسلمين و مستضعفين و رزمندگان در جبهه نبرد حق عليه باطل است مرا به اين راه کشانده است.

اي ملت غيور ايران، هر چند من کوچک‌تر از آنم که براي شما پيامي داشته باشم ولی به عنوان يک برادر مسلمان سخنانی چند با شما عزيزان دارم که مسئوليت بزرگی بر دوش شماست زيرا که امروز همه کفار و ابر جنايتکاران شرق و غرب دست بدست هم داده و هم قسم شده‌اند تا خورشيد جهان تاب اسلام را خاموش کرده و انقلاب کفر ستيز و دشمن شکن اسلامی ايران را شکست بدهند تا بتوانند دوباره به غارت و چپاول مستضعفين بپردازند.

انقلاب اسلامی رسالتش شکستن همه زنجيرهايی است که مستکبرين بر دست و پای مستضعفين بسته اند و بی تفاوتي نسبت به انقلاب اسلامی خيانتی بزرگ است.

امروز ابراهيم زمان است نايب امام زمان (عج) امام امت که درد همه محرومين را در دل دارد.

با تمام وجود بايد از اين فرزند حسين (ع) حمايت و او را ياری کرد چون که او هر چه می‌گويد از اسلام می گويد فرياد او براي اسلام است عدم حمايت از او عدم حمايت از اسلام است.

برادران و خواهران عزيز اگر لحظه اي بين ما و نماز جمعه فاصله بيفتد آن روز شکست انقلاب اسلامی اشت.

همين نمازهای ما است خدا را در همه حال بفرمايش قرآن (وان کروالله کثيرا) را به ياد  داشته باشيد زيرا که الابذکرالله تطمئن القلوب با ياد خدا دل ها آرام و اطمينان پيدا می‌کند و مسلمان فقاهتی باشيد به سنت پيامبر اکرم (ص) کاملا عمل نماييد زيرا رسول اکرم (ص) به حضرت علی (ع) وصيت فرموده است انی تارکم فيکم الثقلين کتاب الله و عترتی.

و برای اوقات بی کاری و درصورت امکان قرآن بخوانيد و در مورد فرمايشات آمده است در قرآن تعقل و تفکر و تدبر و نمائيد و بدان عمل کنيد.

امام را در دعاهای خويش فراموش نکنيد و فرمايشات پيامبرگونه امام امت اين ابر مرد تاريخ عالم بشريت را از ياد نبريد.

هميشه تابع و پشتيبان ولايت فقيه باشيد به گفته قرآن اطيعوا لرسول و اولی الامر منکم و اگر چيزی و حکمی به اشکال برخورديد به امر و فرمان ولی فقيه توجه نمائيد و گوش فرا دهيد.

در ثانی راه شهدا را هرگز به ياد فراموشی نسپاريد زيرا خون اين عزيزان بود که کشور اسلامی را از دست رژيم بعثی و صهيونيستی دولت عراق که به خيال خويش اميدوار بود که در عرض يک هفته ايران را به تصرف خود در خواهد آورد آزاد کرده و ميکند.

خون اين شهدا بود که اسلام فقاهتی که ميرفت پس از گذشت چهارده قرن به فراموشی سپرده شود و فقط يک اسم خشک و خالی از اسلام در سطح جهان باقی مانده بود و ثابت کردند که مطابق فرمايشات قرآن «الذين عندالله الاسلام و من يتبع غيرالسلام و نيافلن يقبل منه» که بهترين طريقت و بزرگترين دين در پيشگاه خداوند متعال اسلام است و بهترين سنت پيامبر اکرم (ص) است و هيچ دينی در نزد پروردگار دارای ارزش و مقامی مورد قبول پروردگار نيست الا دين اسلام.

ضمنا به فرمايش امام امت که می فرمايند جنگی که الان در کار است جنگ سرنوشت ساز است جوان های ما بايد سرنوشت جنگ را به آخر برسانند لبيک گفته و امروز همه جوان‌های ما موظفند که جبهه را گرم نگه دارند و به جبهه‌ها بيايند و مردم را نيز تشويق به آمدن به جبهه ها نمايند و تفاهم بين همه اقشار مردم را بايستی حفظ کرد.

باز به فرمايش امام خمينی تفاهم بين همه اقشار مردم تکليفی است الهی و امروز اختلاف ممکن است به جبهه ها سرايت کند و اگر خدای نخواسته سرايت کند مصيبت پيش می آيد پس متوجه باشيد و دست به اختلاف نزنيد که تفرقه و نفاق امروز باعث شکست اسلام خواهد بود.

نمازهای دشمن شکن جمعه را فراموش نکنيد از همه مهمتر نماز شب را بپا داريد و براي پيروزی اسلام در جبهه‌های نور عليه ظلمت در سر نماز دعا کنيد و براي گناه کارانی مثل من طلب مغفرت نمائيد و اگر دستتان به حرم سرور شهيدان حسين بی علی (ع) رسيد ما را از ياد نبريد هر چند که می‌دانم فتح و پيروزی بفرموده قرآن «الا ان نصرالله قريب» و شما برادران خصوصا جوانان عزيز اين آينده سازان و اميد آينده مملکت اسلامی ايران، سيرت نيکوي پيامبر را در اخلاق و رفتار و کردار خويش الگو قرار داده و در دعاهای کميل و ندبه شرکت نمائيد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید