بیرانوند: اوسمار دیگر برنمی‌گردد

بیرانوند: اوسمار دیگر برنمی‌گردد



سنگربان تیم ملی ایران گفت:  اگر هواداران انتقادی هم دارند بخاطر کیفیت بالایی است که از تیم دیده‌اند و توقعات از ما بالاست.

به گزارش مجاهدت از مشرق، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با ازبکستان اظهار داشت : خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم صدرنشین از این گروه صعود کنیم و این موضوع برای ما خیلی اهمیت داشت. ممنون از هوادارانی که امروز آمدند و از ما حمایت کردند.بازی خوب و با نظمی را انجام دادیم.

وی افزود: در نیمه نخست اتفاقاتی افتاد و چند موقعیت به حریف دادیم. برای رنکینگ و قرعه‌کشی صدرنشینی ما خیلی مهم بود که به آن رسیدیم. ازبکستان تیمی است که برنامه خوبی دارد و از رده‌های پایه تیم قوی و منسجمی را در اختیار دارد. نمایش خوبی برابر تیم‌های همچون استرالیا داشت و در پنالتی‌ها به قطر باختند. دو بازیکن این تیم در کشور خودمان بازی‌ می‌کنند و حضور آنها کیفیت لیگ را بالاتر برده است.

سنگربان تیم ملی ایران در خصوص هو شدن بازیکنان در پایان بازی بیان کرد: من چیزی نشنیدم. بعد از بازی نیز به سمت هواداران رفتم و از آنها تشکر کردم. اگر هواداران انتقادی هم دارند بخاطر کیفیت بالایی است که از تیم دیده‌اند و توقعات از ما بالاست. بازی با هنگ‌کنگ رفت و برگشت ۴۰ ساعت در پرواز بودیم و خیلی اذیت شدیم و کار را برای ما سخت. امیدوارم که بهتر باشیم و آنها را خوشحال کنیم.

بیرانوند در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد قراردادش با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من هم مثل تمام بازیکنان پول گرفتم و اصلا هیچ فشاری به باشگاه نیاوردم و تمام تلاش خودم را کردم تا تیم قهرمان شود و یک سال نیز قرارداد دارم و می دانم باشگاه شرایط سختی دارد و به دنبال سرمربی است و ۱۰ بازیکن قرارداد ندارد و باید با آنها صحبت کند و نمی‌خواهم انها را تحت فشار بگذارم.

وی در مورد جدایی اوسمار بیان کرد: من به او پیام دادم و به من گفت خیلی سخت است که برگردم. به نظرم تمام شده و او جدا شده است و به یک تیم تایلندی خواهد رفت. من بازیکن حرفه‌ای هستم و نباید در این خصوص صحبت کنم و باشگاه باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید