بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از سرویس بورس مشرق، حقوقی‌ها امروز حدود ۱۳۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۸۹۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۷ درصد یعنی ۶۵۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید:

سقوط شاخص بورس به کانال ۱میلیون و ۲۰۰هزار

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «مواد و محصولات دارویی» و «لاستیک و پلاستیک» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «پترول»، «شپنا» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «برکت»، «حسینا» و «پتایر» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان معادل ۱۷میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی گروه دارویی برکت با برتری ۱۶۸میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۷۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۷۰میلیارد تومان بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید